Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myca schreef:Fantabulouss, hoeveel modellen wil je maximaal?
15 Trailers in Dijkgatbos gaat misschien nog wel lukken, maar je moet ergens een stop zetten.
Ik haak af als ik mijn paard in de berm moet uitladen.
Citaat:Locatie: Dijkgatbos (suggesties voor locatie zijn welkom!)
Datum: April 2013
Fotografen:
1. Iris (Fantabulouss) *website*
2. Joey (Joey)
3. Nathalie (lovey_ou)
4. Robin (heidiLOVER) *website*
5. Richard (Bagheera_206) *website*
6. Nina (Ninaa_) *website*
7. Marit
8. Aniek1985
Reservefotografen:
1. Evy
2. Wendy (Lipydo) *website*
3.
4.
5.
Modellen:
1. Renskesanne - Sanne *foto* & Replay *foto* & Las *foto*
2. DaraBariton - Dara *foto*
3. Myca - Twister *foto*
4. Lailapri - Evy *foto* & Delano *foto* & Daninka *foto* & Kymora *foto* & Goldy *foto*
5. Thyra(geen bokker) - Belle *foto1* *foto2* *foto3*
6. LePapillon - Evy *foto*
7. Rijsa - Nickie *foto* & Rijsa *foto*
8. Dennis - Judith *foto* & L-Dennis *foto* & Rosy *foto* & Whitney *foto* & Benno *foto* & Caya *foto*
9. REYNIR - Reynir *foto1* *foto2*
10. Silmitan - Toscana *foto*
11. Paardjes123 - Peru *foto1* *foto2*
12. devon 04 - Drybarrows Hank *foto* & Fitzview Dazzler *foto*
13. Joscaa - Bright *foto1* *foto2*
14. Borrie01 - Nox *foto*
15. Honeys - *foto1* *foto2*
Regels:
- Als er zich meer dan 8 fotografen aanmelden, komen de laatst aangemelde fotografen op de reservelijst.
- Als er zich meer dan 8 modellen aanmelden, kiezen de fotografen welke modellen zij het liefst voor hun lens willen hebben.
- Modellen krijgen de beste foto's van elke fotograaf toegestuurd in klein formaat (640x480pix), met klein logo van de fotograaf, zonder watermerk.
- Foto's kunnen door de modellen bij de desbetreffende fotograaf worden nabesteld in groot formaat tegen betaling van de tarieven voor nabestellen van de desbetreffende fotograaf.
Lipydo schreef:Citaat:Locatie: Dijkgatbos (suggesties voor locatie zijn welkom!)
Datum: April 2013
Fotografen:
1. Iris (Fantabulouss) *website*
2. Joey (Joey)
3. Nathalie (lovey_ou)
4. Robin (heidiLOVER) *website*
5. Richard (Bagheera_206) *website*
6. Nina (Ninaa_) *website*
7. Marit
8. Aniek1985
Reservefotografen:
1. Evy
2. Wendy (Lipydo) *website*
3.Nicolettehb (ovb)
4.
5.
Modellen:
1. Renskesanne - Sanne *foto* & Replay *foto* & Las *foto*
2. DaraBariton - Dara *foto*
3. Myca - Twister *foto*
4. Lailapri - Evy *foto* & Delano *foto* & Daninka *foto* & Kymora *foto* & Goldy *foto*
5. Thyra(geen bokker) - Belle *foto1* *foto2* *foto3*
6. LePapillon - Evy *foto*
7. Rijsa - Nickie *foto* & Rijsa *foto*
8. Dennis - Judith *foto* & L-Dennis *foto* & Rosy *foto* & Whitney *foto* & Benno *foto* & Caya *foto*
9. REYNIR - Reynir *foto1* *foto2*
10. Silmitan - Toscana *foto*
11. Paardjes123 - Peru *foto1* *foto2*
12. devon 04 - Drybarrows Hank *foto* & Fitzview Dazzler *foto*
13. Joscaa - Bright *foto1* *foto2*
14. Borrie01 - Nox *foto*
15. Honeys - *foto1* *foto2*
Regels:
- Als er zich meer dan 8 fotografen aanmelden, komen de laatst aangemelde fotografen op de reservelijst.
- Als er zich meer dan 8 modellen aanmelden, kiezen de fotografen welke modellen zij het liefst voor hun lens willen hebben.
- Modellen krijgen de beste foto's van elke fotograaf toegestuurd in klein formaat (640x480pix), met klein logo van de fotograaf, zonder watermerk.
- Foto's kunnen door de modellen bij de desbetreffende fotograaf worden nabesteld in groot formaat tegen betaling van de tarieven voor nabestellen van de desbetreffende fotograaf.
Wat leuk, een fotomeeting bij mij in de buurt!Worden gave paarden aangeboden, dus zet mij als reservefotograaf in het lijstje
Ik zat nog even snel te denken aan een eventuele andere locatie: het Andijkerstrandje (Vooroever http://andijkernieuws.net/2012/07/24/st ... verstrand/ ). Je hebt zo langs het IJselmeer een inham, waarbij een groot stuk onder water staat en een groot stuk hiervan ondiep. Weer eens wat anders dan alleen bos of weiland!
Myca schreef:Ik heb de regels elke keer onder het lijstje staan. Nu mogen alle modellen die dat willen zich nog aanmelden, daarna laat ik de fotografen stemmen..en gaan er uiteindelijk 8 paarden/modellen mee naar de meetingFantabulouss, hoeveel modellen wil je maximaal?
15 Trailers in Dijkgatbos gaat misschien nog wel lukken, maar je moet ergens een stop zetten.
Ik haak zeker af als ik mijn paard in de berm moet uitladen.
Je hebt aangegeven dat de fotograven de modellen mogen uitzoeken als dat er meer dan 8 zijn.
Inmiddels zitten we bijna op het dubbele.
Het zou toch niet zo moeten zijn dat er modellen komen waar de fotograven geen zin in hebben.
Laat de fotograven dan hier vast uitzoeken wie ze graag willen fotograveren, dan hoeft de rest ook niet de moeite te doen om die dag naar Dijkgatbos te komen. Heb je een idee hoe je die situatie het best kan tackelen?
Myca schreef:Dat heb ik al met haar afgesproken hoor, ze is erbijOkay, dan vind ik alleen wel dat TS erbij moet zijn. Het was tenslotte haar idee.
REYNIR schreef:We houden het op het dijkgatbosJa, maaaaar ook daar mag je niet met paarden komen officieel... dus ook niet geschikt!
borrie01 schreef:Ik zag dit topic en zou eventueel kunnen komen met mijn
Mini appaloosa van dan 11 maanden. Hij is alleen wel hengstje en las ergens dat te dat niet wilde.
Ik kan alleen 14 en 21 april niet 1 van die 2 data is de Arabieren meeting in Hargen waar ook een aantal fotografen van jullie lijst mee gaan.
Foto's
[KS-ITP] mijn nieuwe kleine spikkel Nox door creative planet
Bagheera_206 schreef:borrie01 schreef:Ik zag dit topic en zou eventueel kunnen komen met mijn
Mini appaloosa van dan 11 maanden. Hij is alleen wel hengstje en las ergens dat te dat niet wilde.
Ik kan alleen 14 en 21 april niet 1 van die 2 data is de Arabieren meeting in Hargen waar ook een aantal fotografen van jullie lijst mee gaan.
Foto's
[KS-ITP] mijn nieuwe kleine spikkel Nox door creative planet