gr_roos schreef:Daffie bedoelde het alleen maar goed en ik neem aan dat haar intentie was dat mensen foto's van een groep renpaarden kan maken tijdens een training, zij geeft zich niet op en weet niet eens of ze op het strand is. Op haar opmerking wordt niet echt vriendelijk gereageerd, of ze niet een andere dag kan trainen en anders alleen stappen.................
Zo bedoelde ik het inderdaad en voel me dus ook behoorlijk aangevallen als iemand dan begint of het wel verstandig is. Zoals ik ook al aangaf traint de trainster al sinds 1992 op het strand van ijmuiden, er zijn nog nooit ongelukken gebeurd door onze training bij paarden van andere ruiters. IK vind het daarom ook heel vreemd dat mensen nu al(December) beginnen over: wat als. Wat als bananen recht waren zouden ze dan vies zijn?
__Nicky schreef:Ik wil even duidelijk maken dat ik niks heb geëist. Ik heb alleen mijn mening gegeven dus raar dat dat zo verdraaid wordt. Ikzelf train voor endurance dus ga ook anderen niet altijd in stap voorbij maar zeker niet in volle galop. Maar wij zijn dan met een veulen en dan is het altijd de vraag hoe moeder en veulen reageren. Daarom dat ik hier extra op heb gewezen maar niks heb geëist!!
Tevens heb ik nooit gezegd dat mensen thuis moeten blijven. Ik heb gezegd dat er rekening moet worden gehouden met paarden die daar niet tegen kunnen.
Maar ik vraag/zeg toch ook niet of het wel verstandig is om met een veulen van ongeveer 1 maand naar het strand te komen terwijl mams en kind nog aan elkaar moeten wennen. Dat moet iedereen lekker voor zichzelf weten, maar volgende keer zeg ik wel niets dat scheelt over duidelijk een hoop gezeur en dan komen jullie er vanzelf wel achter.
Edit: Overigens zijn wij een tijdje terug een ex-renpaard van ons tegen gekomen op het strand en zelfs die ging er niet achteraan terwijl ze nog geen eens een half jaar verkocht was.
Laatst bijgewerkt door daffie1986 op 15-12-12 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt