Neuh die kerstslingers kwamen zo in me op toen ik aan winter dacht, maar wat we er dan mee zouden moeten.. dunno

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daisyree schreef:Hmm nepsneeuw weer opruimen geeft zo'n gedoe, en dat wil ik niet in de natuur laten liggen.
Nou dan hopen we heeeeeel hard op sneeuw![]()
Ladder is wel handig idd, moet wel iemand hem vasthouden hoor! Ben niet zo'n held, heb nog net geen hoogtevrees op de stoeprand
We maken er gewoon een gezellige leuke dag van.
Ik heb alleen nog maar bruiloften gedaan, dus modellen lijkt me heel gaaf eens te doen.
Dat wil ik ook nog eens in een stad doen, maar voor mijn lef is een start op een rustigere plek wel fijn
Daisyree schreef:Ik heb nog wel een trouwjurk, maat 42/44. Dus meer voor de vollere modellen.
Heb hem helaas niet kunnen dragen op mijn trouwdag. Ik was keurig afgevallen, maar mijn dochter paste er niet bij in
Ik wil hem best meenemen, maar hoe doen we dat met omkleden? Komt er iemand met een trailer of busje? Ik heb wel een station, maar daarin omkleden is wel een hele tour.
Daisyree schreef:Ik heb nog wel een trouwjurk, maat 42/44. Dus meer voor de vollere modellen.
Heb hem helaas niet kunnen dragen op mijn trouwdag. Ik was keurig afgevallen, maar mijn dochter paste er niet bij in
Ik wil hem best meenemen, maar hoe doen we dat met omkleden? Komt er iemand met een trailer of busje? Ik heb wel een station, maar daarin omkleden is wel een hele tour.
yaylavb schreef:Daisyree schreef:Ik heb nog wel een trouwjurk, maat 42/44. Dus meer voor de vollere modellen.
Jammer ik zal hem al niet passen haha
Maar voor het omkleden kunnen we toch ook 2 grote kleden meenemen en dan dat een paar die omhoog houden en de genen zich eracher omkleed ?