Nu zie je vaak bij die shoots de paarden los rennen, hoe kan dat op een veilige manier gedaan worden? Of zijn daar trucjes voor? Zijn het ook de fotografen die met ideeen/inspiratie komen voor de foto's zelf? Ik ben bijv ook iets aan de grote kant voor mijn pony, kan er dan ook zo gekiekt worden dat je dat wat minder ziet?
Los gaan ze vaak tussen paaltjes en draad. Ik weet niet of er iemand hier paaltjes heeft? Verder kunnen wij als fotografen met photoshop ook een hoop hoor Een touwhalster is zo weggewerkt maar ook teugels zijn vaak geen probleem. Probeer het wel zo makkelijk mogelijk te houden door bv een hengstenketting te gebruiken, dat werkt vaak wat makkelijker weg
Faringo
Geplaatst: 17-09-12 16:01
Die shoot van mij op de heide, liep Storm gewoon aan een longeerlijn, deze is met fotoshop weg gewerkt.
Haha dat monster van mij gaat er op zeker vandoor als hij los is. Nee veiligheid voorop, gewoon even een lijntje er aan. Prikpaaltjes heb ik helaas ook niet.
Hahaha Faringo die van mijn springt gewoon over longeerlijnen heen of er onder door dus optie er tussen is er niet haha ^^^en hij doet ook uit stilstand over 1,40