Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chaos schreef:Hoi Arlette, mocht ik geen vervoer kunnen regelen, dat weet ik uiterlijk overmogen, zal ik jou dan een PB doen dat je mijn plekkie mag hebben?
Of ben je nog nooit naar een meeting geweest? Dan mag je mijn plek sowieso hebben en blijf ik gewoon weer reserve staan!
Ik ken Mossel dus dat is al mijn privé fotograaf, dus als jij heel graag wil dan mag je mijn plek hoor!
Chaos schreef:Hoi Arlette, mocht ik geen vervoer kunnen regelen, dat weet ik uiterlijk overmogen, zal ik jou dan een PB doen dat je mijn plekkie mag hebben?
Of ben je nog nooit naar een meeting geweest? Dan mag je mijn plek sowieso hebben en blijf ik gewoon weer reserve staan!
Ik ken Mossel dus dat is al mijn privé fotograaf, dus als jij heel graag wil dan mag je mijn plek hoor!
Chaos schreef:Jij hebt sowieso vervoer daar naartoe?
Dan laat ik je woendsdag weten of ik kan of niet. Wil nu mijn ouders er niet mee lastig vallen, moet woensdag pony laten inslapen dus hebben even andere dingen aan ons hoofd. Maar dan PB ik je woensdag avond en dan laat ik hier in het topic eveneens weten wie er komt!
Jij kunt iig om 1300 uur aan wezig zijn?