Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar ik hou jullie wel op de hoogte als ik er ben geweest!
en echte stranden zoals bij hoek van holland bijvoorbeeld het weinig voorstelt.. Omdat het voor mij lekker dichtbij is ga ik er wel regelmatig heen, vanaf mijn huis rij ik er dan ongeveer 1,5 uur over met flinke galopstukken erbij. je hebt 2 strandjes en die zijn eigenlijk niet toegankelijk voor paarden. Vooral op warme dagen ligt het dan helemaal vol met mensen. 's ochtends vroeg en 's avonds is het vaak rustig en dan rij ik er wel gewoon. Verder loopt er een ruiterroute helemaal om de plas heen, dat is wel leuk
veel open stukken, maar ook stukjes bos, al zijn die stukjes niet te vergelijken met 'echte bossen'. Het is gewoon meer een recreatiegebied, dan dat het echt een natuurgebied is, maar alsnog wel leuk om foto's te maken hoor! Zal zo wel even wat fotos opzoeken!
Dit was gewoon op het strandje bij Nesselande, maar ik heb geen idee of het mag.
in mn bikini op mn pony tussen de strandgasten in het water zwemmen hahaha, maar dat doe ik nu niet meer. Er loopt tegenwoordig ook bewaking rond op drukke zomerdagen, maar dat is meer om al die mensen in bedwang te houden haha.
zijn dr ook niet veel mensen
Citaat:Fotografen:.
1. Nooor_
2. VeraW
3. Quarterh0rse (ovb datum)
4. Charlottje
5. Dreamdust (ovb datum)
6. LynnDenise (OVBD)
7. Colorado (ovb)
8. IlonavB (ovb datum)
9. Astrid (via VeraW)
10. xXutopiaXx
Reserve:
11. Equiphoto (OVD kan alleen 1e week van augustus)
12. Sanne_shelly
Modellen:
1. naturalwayx - Lady
2. MadelonSunny - Sunny Sunshine of Amity's Olivi
3. Sammy_xxs - Lente
4. Liesje89
5. B_r_e_n
6. Mariska - Gaga ( via sammy_xxs )
7. Supriceee - Young-lady
8. Gabyy - Sharif (via Supriceee)
9. Angel__
10. IndyVanity
Reserve:
11. liesJ - Coco Chanel
12. tessacheyenne - 2 vosmerrie's
13. Vesceron
EquiPhoto schreef:Eerlijker wel. Maar ik kom niet gratis mijn diensten aanbieden met mijn dure camera voor alleen een stel "gewone" bruine KWPN'ers. Ik gebruik dit soort meetings net als veel andere fotografen om mijn portfolio uit te breiden. Als er een interessant model langskomt dat later is ingeschreven zie ik die liever voor mijn lens dan de zoveelste KWPN die toevallig wat eerder was.