Probeer ik je op te zoeken. Haha! 
Nu moet ik ook haast zien te maken.
Tot straks! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Probeer ik je op te zoeken. Haha! 
Tot straks! 
Eerst even mijn kamer opruimen en schoonmaken en dan ga ik aan de foto's beginnen.
Het was indedaad gezellig!
ga nu de foto`s er opzetten

Bagheera_206 schreef:Kianga was idd om op te vreten.
Ik ben vergeten jouw extender te testen en jij hebt mijn lens niet uitgeprobeerd...
Ik ben nog net niet verliefd op dat ding.
Supersnelle focus, mooie kleuren en zelfs met lange sluitertijden strakke platen.
Ik heb destijds mijn Sigma verpatst om die reden. Die had geen IS/OS en met concerten is IS met lange sluitertijden echt onmisbaar. Voor paardenfotografie heb je ook helemaal geen IS nodig dus dan is het toch niet zo erg? Graag wil ik je Extender nog een keer testen. Jij kon veel verder inzoomen dan mij. Mumba is ook veel verder ingezoomd...
Het lijkt wel of mijn foto's net een tikkie scherper zijn, maar zou aan Picasa vs ImagesHack kunnen liggen.
Had ik helemaal niet gezegd.
Misschien ligt het niet aan Picasa vs ImagesHack, maar kan het zijn dat jij de achtergrond mee hebt verscherpt? Met jouw lens moet je ook zulke zachte achtergronden krijgen als ik. 
Bagheera_206 schreef:@Anniek: Mooie foto's!![]()
@Luna: Jij hebt ook mooie foto's gemaakt!Had ik helemaal niet gezegd.
Misschien ligt het niet aan Picasa vs ImagesHack, maar kan het zijn dat jij de achtergrond mee hebt verscherpt? Met jouw lens moet je ook zulke zachte achtergronden krijgen als ik.
Inge en welshponygek, waar blijven die van jullie?
Oorzaak gevonden.
Gebruik jij Lightroom? Daar kun je masken zodat je alleen de dingen verscherpt die je wil verscherpen en niet de hele foto. Optie zit in Develop Mode op de tab Details. Onder Sharpening heb je ook een schuifje Masking. Door linker ALT knop ingedrukt te houden bij het verschuiven van dat Masking schuifje bepaal je welk deel van de foto wordt verscherpt. Met Amount zorg je dan voor de hoeveelheid verscherpen. Ik ga meestal niet verder +10 a +15.
Opmerking was niet bedoeld om jullie onder druk te zetten...