Zo mn laatste gesprek op school gehad, heb nu officieel vakantie Wel een gezeur hoor, je moet een minor uitzoeken die je wilt volgen, en dat mag ook buiten je studie zijn. Omdat ik van veel mensen altijd hoor dat ik docent zou moeten worden en ik dat ook erg leuk vind/lijk heb ik die op mn keuzelijst gezet. En nu tref ik natuurlijk weer net 2 docenten die het gesprek met mij afnemen die mij ab-so-luut niet geschikt vinden als docent. Ik kon volgens hen beter de ondernemingskant op gaan...
Ja natuurlijk alsof ik nog niet genoeg twijfelde tussen al die 150 minoren die je kan kiezen...
Volgens hen ben ik te fel in mijn reacties om om te kunnen gaan met mensen van het vmbo... Ja ik kan fel zijn, maar ik heb 3 jaar lang de stagiaires begeleid en daar nooit wat anders dan lof over gehad. Op mijn vorige school moest je een jaar lang 1 dag in de week de eerste jaar begeleiden in het verzorgen van de dieren, ook daar niets anders dan lof. Daarnaast wil ik helemaal geen les geven op het vbmo maar op het MBO, en dat mag ook met dat diploma...
Maar goed, met ondernemen heb ik ook een tijdje lopen spelen, en heb ik al een deel in mn vorige opleiding gehad, dus misschien dat ik alsnog die kant op ga...
Vond het alleen vaag dat 6 verschillende mensen (die elkaar niet kennen) allemaal tegen mij zeggen jij bent geschikt als docent en dat ik dan nu ineens van 2 andere mensen, die mij niet zo goed kennen zeggen nee jij bent ab-so-lut niet geschikt.
jenne
Geplaatst: 10-07-13 13:30
Dank jullie wel!
Hoe is het met je arm nu Ilona? En wat raar dat er veel mensen dat je wel geschikt bent maar die 2 dan net niet. Wel fijn dat je nu vakantie hebt!