Wauw die zijn ook echt heel gaaf Marit, je hebt echt een top dag gehad aan de foto's te zien! (Y)
Marit
Geplaatst: 19-02-13 13:22
Ja, ik ben echt héél blij dat al mijn aankopen (nieuwe camera, nieuwe lens) effect hebben. Ik zie nu dat m'n onscherpe foto's echt niet aan mij lagen maar toch aan m'n camera haha. En ik heb nog nooit zulke gave modellen gehad als ik zondag had!
Ik heb ook een boel foto's van de fotografen zelf, die ga ik straks even op het forum zetten
Ben m'n profiel aan het vernieuwen, dus de foto's van Beggartje komen er ook in!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 19-02-13 15:40
hey, ff een klein vraagje... Ik zag dat NESCAFE onderaan de tien uitgekozen foto's een link met "overige foto's" van dat model gezet had, kunnen we dat niet beter allemaal doen? Ik heb nog vé'él meer foto's van iedereen nl., en als mensen dan toch na willen bestellen, kunnen ze meteen alle foto's bekijken Wat vinden de andere fotografen?
Ik moet van mezelf wachten met bij bestellen totdat alle fotografen klaar zijn. Maar dat is wel heul erg moeilijk met al die mooie plaatjes
Dus in de tussentijd ben ik vriendlief aan het spammen met alle foto's. En hij maakt zijn collega's er weer gek mee, hahahaha! We gaan heel de wereld over
Jessietje
Geplaatst: 19-02-13 16:22
Enkele: 'de rest is op het forum:)
Marit
Geplaatst: 19-02-13 16:29
Wauw Jessietje, wat een kwaliteit! En die kleuren! Echt heel mooi! Wat gebruik je voor camera en lenzen etc?
Ik upload nu met picturepush, is inderdaad beter dan tinypic.
Laatst bijgewerkt door Marit op 19-02-13 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt