Ben een sony-prutser

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:De opmerking van Tessa is denk ik niet bedoelt om deze discussie op gang te brengen.![]()
Iedereen is gelukkig erg blij met het merk waar hij/zij nu mee fotografeert en je hoeft je er niet voor te schamen.
Mogen we nu weer on-topic? Ik heb inmiddels de 2e kortingsbon binnen dus volgens mij kunnen we nu allemaal met korting naar binnen.
Citaat:Dierentuinmeeting 2012
Waar: Dierenpark Amersfoort Barchman Wuytierslaan 224
Wanneer: 12.02.2012
Hoe laat: 10.00 uur verzamelen voorkant, 17.00 uur sluit park
Kosten: €18,75 Online: €1,- korting; ANWB: € 2,- korting; Postcodeloterij: 20% korting!
Parkeren: Dagkaart: €6,50
Diner: MacDonalds Amersfoort stad?
Dierentuingangers:
- Marjoow (Marjolijn)
- Borrie01 (Sharon)
- Bagheera_206 (Richard)
- Daisyree (Daisyree)
- NathalietjeB (nathalie)
- Zusje NathalietjeB (???)
- Aniek1985 (Aniek)
- Muurp (Murielle)
- Lauke (Lauke)
- Mootje (Marjolein)
- Jinte (Mariska)
- balou_k (Daphne)
- WildWings (Nikki)
- pinkie87 (Inge)
- Cchanny (Chantal)
- Sammert (Samantha)
- An0uk14 (Anouk)
* kgambler (Merel)
- Gothic_TeZZy (Tessa)
- Vriend Gothic_TeZZy (???)
- Mossel (Margot) ?
* Yonna (???) ?
MacDonaldsgangers:
- Marjoow (Marjolijn)
- Lauke (Lauke)
Korting:
Sharon, Aniek en Marjolijn hebben 1 kortingsbon en ik heb er waarschijnlijk 2 dus er kunnen maximaal 20 man met 20% korting naar binnen. Dat is dan nog maar 15 euro voor die 20 man.En anders maar op zoek naar een 6e bon. Haha!
Cchanny schreef:Bagheera_206 schreef:De opmerking van Tessa is denk ik niet bedoelt om deze discussie op gang te brengen.![]()
Iedereen is gelukkig erg blij met het merk waar hij/zij nu mee fotografeert en je hoeft je er niet voor te schamen.
Mogen we nu weer on-topic? Ik heb inmiddels de 2e kortingsbon binnen dus volgens mij kunnen we nu allemaal met korting naar binnen.
Weet je het zeker?
Ik kan ook nog in de rondte vragen he.
(is nou al de 3e keer dat ik het aanbied)
Maar dan moet ik het wel zeker weten.
Bagheera_206 schreef:Cchanny schreef:Weet je het zeker?
Ik kan ook nog in de rondte vragen he.
(is nou al de 3e keer dat ik het aanbied)
Maar dan moet ik het wel zeker weten.
Ik geloof niet dat we meer aanmeldingen krijgen en met 5 bonnen zijn we er dan denk ik. Merel kan gratis naar binnen en Aniek heeft goedkoop kaartje op vakantieveiling.nl oid aangeschaft.