Indianen ofzo vind ik ook wel leuk! Of wat in de groepapp geopperd was, een rassen meeting. Bijvoorbeeld s'morgens Arabieren en s'middags PRE's/Lusitano's
M_D_H
Geplaatst: 02-08-13 14:02
WiancaR schreef:
Alleen maar mini's vind ik ook niet zo leuk
Indianen ofzo vind ik ook wel leuk! Of wat in de groepapp geopperd was, een rassen meeting. Bijvoorbeeld s'morgens Arabieren en s'middags PRE's/Lusitano's
Je ken ook gewoon barokke paarden doen Of toch weer lange manen hihi of apparte paarden
Anoniem
Geplaatst: 02-08-13 22:49
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-13 23:46
prrachtig Malissa!
Shay staat op de site!
'Takje kom hier'
apollootje
Geplaatst: 04-08-13 22:46
Komen alle foto's uiteindelijk op de weebly? Van de meeste fotografen heb ik nu al wat foto's gezien, varierend van een foto tot een heleboel! Maar ik raak een beetje het overzicht kwijt doordat er overal andere foto's staan. Vandaar dat ik mij afvroeg, zet elke fotograaf de foto's op de weebly wanneer ze allemaal af zijn?
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-13 23:03
Het is wel de bedoeling idd dat alle fotografen hun foto's op de weebly site zetten (: Dus als het goed is, staan daar dan alle foto's!
Ik upload van de week weer een hele hoop! Door ziekte eigenlijk de hele week niet op de laptop gezeten, logisch opzich Maar heb er wel weer een hoop af die er nog niet opstaan
Ik ben al weer een paar dagen terug van vakantie. Ben nu nog een week bij m'n vriend, dus weet niet hoe veel ik reageer en aan m'n foto's kan werken! (: