Ik hoop dat ik vandaag nog een gaatje kan vinden om Falco en Nourejev kan doen, maar nu moet ik toch echt leren voor mijn toets Al is de verleiding wel groot...
Niobe
Geplaatst: 09-04-13 11:23
BArts17 schreef:
Ik hoop dat ik vandaag nog een gaatje kan vinden om Falco en Nourejev kan doen, maar nu moet ik toch echt leren voor mijn toets Al is de verleiding wel groot...
Bekend gevoel ik moet me serieus gaan klaarmaken voor werk
Ik heb inmiddels een selectie en basisbewerking gedaan. Nu nog even touwtjes wegwerken overal en dan zal ik ze online plaatsen! Link zal ik hier nog neerzetten dan
Er komen hele gave foto's voorbij zeg! Beterschap voor de zieke, je hebt echt heel mooie foto's gemaakt. Ben erg druk met werk, maar einde van de dag snel foto's kijken. Dat is iedere keer een goede afsluiting van de dag.
Bedankt allemaal! Kan helaas niet slapen, nja dan nog maar even op bokt kijken..
Ik fotografeer met de Nikon D90. Tamron lens 70-300mm f 4.0/5.6 Waarvan de lens uhm... Volgens mij in 2007 aangeschaft.. Wel regelmatig schoon laten maken trouwens..
Hoop deze week van iedereen de foto's af te hebben!
JorisDy
Geplaatst: 09-04-13 22:56
Nog 3 modellen en dan ben ik helemaal klaar . Voor zaterdag moet ik ze af hebben. Stomme stage heeft roet in het eten gegooid
Vraagje aan de fotografen: De foto's (met copyright erop uiteraard) mogen geplaatst worden op Bokt en Facebook? Dat had ik begrepen in ieder geval, maar toch maar even vragen voor de zekerheid. Als ik alle foto's ontvangen heb, zal ik een selectie maken om te bestellen. Dat zal heel moeilijk worden... Al ben ik er al wel bijna over uit dat ik onderstaande foto op canvas in de woonkamer wil hangen. Vind hem heel bijzonder.
Alle fotografen, nogmaals bedankt voor jullie geduld met ons en de prachtige foto's. Ik kijk uit naar de rest van de foto's.
Laatst bijgewerkt door Aukie op 11-04-13 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt