Als het verder geen probleem is dan houd ik het wel gewoon bij mijn eigen website. Gaat toch maar om 3 paarden. Ben alleen de middag geweest natuurlijk!
Gave foto;s komen er weer voorbij!
Wie had de groepsfoto ook al weer gemaakt, benw el nieuwschierig
Ollie1
Geplaatst: 17-02-13 23:48
@Caitlinn, wat een leuke foto's heb je geschoten van ons drietjes en die van Layka alleen @Valliant, jouw foto's zijn ook weer om te . Die foto samen van Brutus met Thomas vind ik ook écht super leuk!
valiantS
Geplaatst: 18-02-13 00:06
Nou ik vind ze zwaar "piep"
Kost een hoop knutselwerk om er nog wat fatsoenlijks van te maken !
Nou vanacht lekker doorgebuffeld en heb alle foto's af, ik plaats de foto's, zodra ik thuis ben op de website http://knappemannenophetstrand.weebly.com Tevens plaats ik daar een prijslijst voor eventuele nabestellingen. Jammer genoeg heb ik maar weinig rijfoto's met open ogen, ik denk dat er veel geknepen is vanwege de inkomende zon
Hieronder alvast een "kleine" selectie en alle "sfeerfoto's"die ik geschoten heb in de middag. Op de website staat alles in 800 pixels langste zijde. Die hieronder zijn maar 600 pixels
Gaaf Soophia!!! Ziet er top uit hoor! Die foto van de rottweiler wl ik sowieso bestellen! Vind mn vriend geweldig!! De sfeerplaatjes zijn ook erg leuk!! Jammer dat ik inderdaad mn ogen dicht heb, maar ach Eros staat er mooi op!! Verder vin ik die closeup van de Vos erg mooi, en net een wazige neus van Eros. Erg mooi! Ben benieuwd als ze allemaal op je website staan!
Ik heb ze net op de computer gezet en ben ze nu aan het selecteren. Met dat forum had ik ook even moeite met registreren. Het was eigenlijk vooral omdat hij zo moeilijk doet over de hoofdletters. Ik zag soms geen verschil tussen een kleine en een grote letter.
Madieke
Geplaatst: 18-02-13 09:51
Zit stiekem mee te spieken naar Lord en Unico Prachtige platen komen er voorbij en geweldige modellen!!