Fotomeeting Friesland 14 april *fotografen gezocht*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:09

finnens schreef:
daniquexx schreef:
tijd vliegt wel zeg ! over 6 bijna 5 daagjes is het al zover !

het is toch over twee weken, niet dit weekend? :P
Dacht ik :')

Graaaapjee ! ben helemaal in de war met de dagen, aankomende zondag ga ik naar de Primark, hier verheugde ik me ook op dus ik ben steeds in de war.. excuses ! :')

finnens

Re: Fotomeeting Friesland 14 april *fotografen gezocht*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:09

Geeft niet hoor :P
Ik hou van gekke pony's, ik weet eigenlijk niet of Idinn gek gaat doen. Ik hoop het wel, dan heb je leuke actie foto's :Y)

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:10

finnens schreef:
Kiezen de fotografen welke paarden ze willen fotograferen met losgooien?

Ik heb trouwens echt zin in de meeting, en hij is net optijd want de dag erna wordt Idinn weggebracht. (Verkocht) :D

wel fijn dat je dan mooie foto's hebt van Idinn!! waarom word hij(zij) verkocht ?ben wel benieuwd :o

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:12

daniquexx schreef:
finnens schreef:

Ik heb trouwens echt zin in de meeting, en hij is net optijd want de dag erna wordt Idinn weggebracht. (Verkocht) :D

wel fijn dat je dan mooie foto's hebt van Idinn!! waarom word hij(zij) verkocht ?ben wel benieuwd :o

Was een trainings paardje, ik krijg steeds een nieuw paard erbij voor ongeveer 3 maanden die ingereden moet worden of iets anders mee moet gebeuren en dan gaat hij naar een goeie plek verkocht worden :D Maar ik heb spijt dat ik hem verkocht heb, hij is te leuk. dus als de nieuwe eignaar hem toch niet wil dan houd ik hem :') Mijn broertje was helemaal aan het huilen, echt zielig :')

Finn en Sunny dat zijn m'n "vaste" paarden, die blijven gewoon. die heb ik ook al 4 jaar :D

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:15

Danique, Wegwerken :)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:16

EmmyJoycee schreef:

Maar dat is toch mega veel werk voor die fotografen, en dat keer 6 :oo :oo

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:18

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:19

EmmyJoycee schreef:

Dat kan inderdaad is alleen wel heel erg veel werk..

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:20

Hahaha gekke pony heb je Emmy :+

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:21

finnens schreef:
EmmyJoycee schreef:

Maar dat is toch mega veel werk voor die fotografen, en dat keer 6 :oo :oo

:j Dat heb je op een fotomeeting. Sommige fotografen maken ook de keuze om het alleen te doen als ze worde uitvergroot :) Ik deed het met touwtjes weg werken altijd bij sommigen. Er zijn soms ook fotografen die wel het liefst de touwtjes/draden enz wegwerkt :) Omdat het wel op internet komt..

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:25

finnens schreef:

wel fijn dat je dan mooie foto's hebt van Idinn!! waarom word hij(zij) verkocht ?ben wel benieuwd :o[/quote]
Was een trainings paardje, ik krijg steeds een nieuw paard erbij voor ongeveer 3 maanden die ingereden moet worden of iets anders mee moet gebeuren en dan gaat hij naar een goeie plek verkocht worden :D Maar ik heb spijt dat ik hem verkocht heb, hij is te leuk. dus als de nieuwe eignaar hem toch niet wil dan houd ik hem :') Mijn broertje was helemaal aan het huilen, echt zielig :)

Finn en Sunny dat zijn m'n "vaste" paarden, die blijven gewoon. die heb ik ook al 4 jaar :D[/quote]
Aah wat zielig!! Ti's wel leuk af en toe wat nieuws maar het afscheid lijkt me wel vreselijk.. Geluk krijg je nog wel wat leuke foto's :)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:28

Lijkt me wel veel werk, fotograaf bij een fotomeeting.
Maar wel leuk! Jammer genoeg ben ik echt slecht in foto's maken :')

daniquexx, ik vond het ook echt zielig, hij kon echt de hele avond niet slapen :') Ik vond het bij de vorige niet zo erg, maar ik vindt dit echt een leuke pony dus nu vindt ik het wel stom. Als hij nog niet verkocht was had ik hem ook gehouden waarschijnlijk.
Maar ik ben wel blij dat ik nog wat foto's heb dan :) (en geld :D :o )

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:43

Hha ja daar gaat het ook om natuurlijk.. Er komt vast wel weer een leuke pony die je broertje ook leuk vind ! IJslanders zijn nu eenmaal super leuk!! :)

Binne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 22:16

Mijn pony mag ook wel los in de Padock! :D

Binne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 22:37

Heeft iemand mischien hier een licht blauw hoofdstel te leen maat cob of pony voor de foto meeting? :D

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 00:53

Wie o wie kon ook alweer bandageren? En heeft diegene evt. ook tijd om 's ochtends al te komen? En met ons die kant op?

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 13:20

Die van mij hoeft niet los, kan wel aan longeerlijn ;) Die vliegt namelijk door de draden heen ben ik bang.. Is een beetje een panieksaaier op ander terrein :+

Teigetje008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 15:16

EmmyJoycee schreef:
Algemene regels:
- Mee doen aan de meeting is op eigen risico.
- Neem zelf eten en drinken mee.
- Er zal daar waarschijnlijk geen wc zijn, dus houd daar rekening mee.

Regels modellen:
- Beide netjes en verzorg eruit zien, niet enorme vieze plekken op de kont van het paard bijvoorbeeld.
- Neem evt voor de zekerheid extra kleding mee, je weet maar nooit, misschien word je onder gekwijld door je paard en sta je gelijk een stuk minder mooi op de foto.
- Zorg ervoor dat je iets hebt voor je paard waar hij/zij de oortjes naar voren doet, ziet er een stuk mooier uit voor op de foto.
- Als je je paard los doet in de longeer ring, vertrouw je paard er dan ook van uit dat je paard er niet uitrent, anders lopen we na een lange tijd nog steeds te zoeken. Als je dit niet durft, mag je paard uiteraard aan de longeerlijn. Kleur van longeerlijn is handig om een effen kleur te zijn, makkelijker wegwerken voor de fotograaf.
- Het kan eventueel handig zijn als je iemand extra meehebt voor afleiden voor oortjes of het opruimen van je spullen/switchen van halster etc. Houd je spullen die je wilt omruilen wel dicht bij je, anders duurt het alleen maar langer voordat je kan beginnen met je foto's en is er minder tijd voor jou over.
- Door me te doen aan de fotomeeting geef je toestemming om de gemaakte foto's te laten gebruiken voor het portfolio van de fotograaf.
- Al wil je foto's nabestellen, moet je contact opnemen met de fotograaf en vragen naar de tarieven voor de bepaalde grootte, of op de site kijken van de fotograaf.

Regels fotografen:
- Gratis bestanden worden niet weggegeven.
- Per model rond de minimaal 10 foto's, meer mag uiteraard ook, dat ligt aan hoeveel goede foto's je hebt gemaakt.
- De foto's die maakt moeten voorzien zijn van een watermerk (klein logo van de fotograaf) en worden in klein formaat (600x800pix) gestuurd.
De foto's worden op een online webalbum van de fotograaf gezet.
- Foto's moeten binnen 4 weken online staan.
- De fotografen mogen uiteraard dingen vragen aan elkaar als ze bepaalde dingen niet weten tijdens de meeting zelf.
- Voor foto's wel op groot bestand te kunnen krijgen, kan je de fotograaf mailen (pben ) voor de prijzen van de na bestellingen.
- Kiezen een plekjes uit voor dat we beginnen met portetfoto's waar ze willen dat de modellen gaan staan :)

[ Afbeelding ]

Fotografen :
1. fladdelover
2. daniquexx
3. Flicka12
4. lifeofmarit
5. Iljavdm
6.Fair
7. Miss Tosseland , Kon jij nog mee ?
8. EngeltjeS - Kon jij nog mee ?

Modellen:

1. Pietie - ikuhdecy // 3-jarige vosbonte welsh x arabier foto foto
2. Saskia - SCC ik heb een oude fries van bijna 25 die ontzettend cool is en nog gereden kan worden ! [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Saskia- SCC ik heb tegelijk met de fries ook mijn My Little Pony shet. hij kan echt alles :P [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
3. Nadja - nadja15 foto
4. Emmy - EmmyJoyceefotofoto Manen zijn al een heel stuk langer.
5. Ketly - foto
6. Sofie - finnens - Idinn, IJslander - **KLIK**
7. Binne - New Forest

ik heb me ook opgegeven als fotograaf, maar sta er niet tussen...

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 15:21

Ik zal vandaag mijn paard weer even ontharen, ze verhaart namelijk als een gek. :Y) Kan bijna een tweede paard maken van de haren die er uit komen.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 15:31

Ketly schreef:
Ik zal vandaag mijn paard weer even ontharen, ze verhaart namelijk als een gek. :Y) Kan bijna een tweede paard maken van de haren die er uit komen.

Zullen we samen een nieuw paard plakken? :')

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 15:34

Teigetje008 schreef:
EmmyJoycee schreef:
Algemene regels:
- Mee doen aan de meeting is op eigen risico.
- Neem zelf eten en drinken mee.
- Er zal daar waarschijnlijk geen wc zijn, dus houd daar rekening mee.

Regels modellen:
- Beide netjes en verzorg eruit zien, niet enorme vieze plekken op de kont van het paard bijvoorbeeld.
- Neem evt voor de zekerheid extra kleding mee, je weet maar nooit, misschien word je onder gekwijld door je paard en sta je gelijk een stuk minder mooi op de foto.
- Zorg ervoor dat je iets hebt voor je paard waar hij/zij de oortjes naar voren doet, ziet er een stuk mooier uit voor op de foto.
- Als je je paard los doet in de longeer ring, vertrouw je paard er dan ook van uit dat je paard er niet uitrent, anders lopen we na een lange tijd nog steeds te zoeken. Als je dit niet durft, mag je paard uiteraard aan de longeerlijn. Kleur van longeerlijn is handig om een effen kleur te zijn, makkelijker wegwerken voor de fotograaf.
- Het kan eventueel handig zijn als je iemand extra meehebt voor afleiden voor oortjes of het opruimen van je spullen/switchen van halster etc. Houd je spullen die je wilt omruilen wel dicht bij je, anders duurt het alleen maar langer voordat je kan beginnen met je foto's en is er minder tijd voor jou over.
- Door me te doen aan de fotomeeting geef je toestemming om de gemaakte foto's te laten gebruiken voor het portfolio van de fotograaf.
- Al wil je foto's nabestellen, moet je contact opnemen met de fotograaf en vragen naar de tarieven voor de bepaalde grootte, of op de site kijken van de fotograaf.

Regels fotografen:
- Gratis bestanden worden niet weggegeven.
- Per model rond de minimaal 10 foto's, meer mag uiteraard ook, dat ligt aan hoeveel goede foto's je hebt gemaakt.
- De foto's die maakt moeten voorzien zijn van een watermerk (klein logo van de fotograaf) en worden in klein formaat (600x800pix) gestuurd.
De foto's worden op een online webalbum van de fotograaf gezet.
- Foto's moeten binnen 4 weken online staan.
- De fotografen mogen uiteraard dingen vragen aan elkaar als ze bepaalde dingen niet weten tijdens de meeting zelf.
- Voor foto's wel op groot bestand te kunnen krijgen, kan je de fotograaf mailen (pben ) voor de prijzen van de na bestellingen.
- Kiezen een plekjes uit voor dat we beginnen met portetfoto's waar ze willen dat de modellen gaan staan :)

[ Afbeelding ]

Fotografen :
1. fladdelover
2. daniquexx
3. Flicka12
4. lifeofmarit
5. Iljavdm
6.Fair
7. Miss Tosseland , Kon jij nog mee ?
8. EngeltjeS - Kon jij nog mee ?

Modellen:

1. Pietie - ikuhdecy // 3-jarige vosbonte welsh x arabier foto foto
2. Saskia - SCC ik heb een oude fries van bijna 25 die ontzettend cool is en nog gereden kan worden ! [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Saskia- SCC ik heb tegelijk met de fries ook mijn My Little Pony shet. hij kan echt alles :P [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
3. Nadja - nadja15 foto
4. Emmy - EmmyJoyceefotofoto Manen zijn al een heel stuk langer.
5. Ketly - foto
6. Sofie - finnens - Idinn, IJslander - **KLIK**
7. Binne - New Forest

ik heb me ook opgegeven als fotograaf, maar sta er niet tussen...

Alleen maar mooi, want dan hebben we een fotograaf extra! :D

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 15:42

Sorry. Zal je e straks bijzetten :)

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 15:50

Hoi hoi mensjes! Ik heb nogsteeds het internet loos probleem.
ik kan helaas niet alles lezen want ik kan alleen maar de laatste pagina lezen.
zouden jullie belangrijke berichtjes of berichtjes aan mij ook kunnen pb 'en??

Ik weet niet meer wie er vroeg om bandageren, maar op locatie zou mijn moeder wel willen helpen :)

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 16:29

Ik vroeg er om, maar helaas is het voor mij geen optie om het daar te doen, mijn paard is namelijk een monster en wil er even rustig de tijd voor nemen.. Dan zal ik zelf een poging doen :D

@nadja, doen we :Y)

lisantjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 17:11

Ik wil ook wel mee als fotograaf als ik met iemand mee kan rijden
Ben beginnend