Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magica schreef:@Flew: Ik hoop dat je niet teleurgesteld bent. Ik heb ook mijn best gedaan en heb naar mijn idee best leuke foto's gemaakt van Zanziook onder het zadel.
Het was wel mijn eerste keer dat ik mee ging naar een fotomeeting dus het was voor mij ook even aftasten hoe alles zal gaan met de modellen etc. Maar ik vind persoonlijk Zanzi een super leuk diertje!
En wat Cecil en Nadita zeggen; je bent altijd afhankelijk van meerdere factoren maar ik ben er van overtuigd dat ieder z'n best heeft gedaan!
Beau_Myrthe schreef:Iedereen haalt hier de woorden uit me mond. Helaas ben je als fotograaf inderdaad afhankelijk van vele dingen maar volgens mij heeft iedereen keihard zijn best gedaan en het is pas 2 dagen later! Ik had als ochtend fotograaf alleen al 600 foto's en daar vallen enorm veel van af. Denk aan de oortjes, net niet scherp, een hand zo in beeld dat die niet meer weg te werken is, een paard dat met een stapje verzet en zo kan je nog wel tijden doorgaan.
Mijn foto's komen snel dat beloof ik alleen ik heb ook mijn gewone leven en heb niet de tijd om tot diep in de nacht achter de pc te zitten laat staan dat ik er de energie voor heb!
Edit willen alle ochtend modellen even hun mail naar mij sturen in pb?