Ik vind de trio foto ook lief!En deze is ook schattigFoto's van Ilona ook gezien, zijn ook mooi geworden!
Esther beterschap!Hele leuke speelfoto's, en die ene foto is volgens mij wel echte liefde hoor Die met zijn 3en is ook heel gaafVolgens mij heb ik iedereen die links gepost had geliked op facebook.
Die foto van Jorinda en Britta vind ik erg leuk!Volgens mij heb ik idereen geliked op FaceBook Vriendjes worden mag ook met mij: http://www.facebook.com/mariska.boerkamp
Jorinda schreef:Die vond ik ook leuk Nathalie! Alleen zit ik wel een beetje in the middle of nowhere Nou en! Vind het echt wel een mooie plaat! Was nog mooier geweest als jullie er meer op hadden gestaan.
Ik ben gister direct begonnen toen ik thuiskwam.. en heb doorgewerkt t/m 12 uur Wilde het gewoon af hebben haha
En ze zijn echt super mooi geworden ben er echt heel blij meeWordt alleen maar nieuwsgierige naar de andere fotografen
Haha die laatste Britta is trouwens toch moeër dan ik dacht, ze ligt al de hele dag te snurken sinds ze terug is van de wandeling van vanmorgen
*Laat Jesda lezen wat Britta doet*"Pff, ik moet toch achter een stok aan rennen."Jeetje, wou dat Jesda dat eens deed.
Ik heb van allemaal even snel een foto op FB gezet. Gaat net even sneller dan op die andere site. Daar zet ik ze uiteraard nog wel op!