Ik zie dat de foto's bij jullie van hele mooie kwaliteit blijven als je ze hier neer zet. Bij mij zijn ze haarscherp als ik ze uit photoshop haal en als PNG opsla, maar vanuit lightroom naar JPG verlies ik al kwaliteit en via tinypic naar hier dan zijn ze helemaal 'doffer''of minder scherp lijkt wel geworden. herkent iemand dit, doe ik iets fout?
JulietteFoto
Geplaatst: 28-02-13 19:45
Yvettee schreef:
haha dat fluitje Maar dankjewel
haha zat nog te denken om hem weg te werken, als je dat wil moet je het maar zeggen. Je mag het ook zelf doen:P
Bo_San
Geplaatst: 28-02-13 22:46
De eerste foto's van Candor en Laelia zijn geplaatst in het forum. Er komen er nog ca 10 aan
Och god, die laatste. Dat kind is werkelijk waar ergens uit een sprookje ontsnapt, inclusief paard.
Bo_San
Geplaatst: 01-03-13 09:28
Ja he, het is echt zo een schatje
Roosyes
Geplaatst: 01-03-13 15:24
Leuk een hermeeting. Mijn veulen komt pas in juli, eventueel wel leuk om naar Bergen te komen met mijn fjord en veulen? Dan is 'het' een maand oud, als alles goed gaat!
Ik was alleen nu uitgekozen van de reserve lijst met de hond, dus weet niet precies wat jullie plannen zijn en of ik dan wel mee mag .
Erg mooie foto's trouwens, ik baal nu nog meer dat ik het niet kon halen.
Yvettee
Geplaatst: 01-03-13 15:38
Je hond is gaaf En dat lijkt me echt super leuk een veulen van een maand oud
Ik zou zeggen, zet jezelf op de nieuwe lijst erbij. (Er wordt niet meer gekeken naar wie er reserve stond of niet), er wordt gewoon een nieuwe keuze gemaakt.