Whahaha wat een leuke foto van mamaloe, geweldig, ons clowntje. Jah zo was ze haha, overal haar neus insteken. Dank je voor de leuke fotos, minime staat er ook weer knap op, leuk zn oogje, verassend dat er een gelukt is hihi, zo close als hij steeds kwam
Ik ben ook erg benieuwd naar foto's. Brigitte heeft los-foto's van Olle. Heb er wel al een paar van haar gekregen, weet niet of ik daar alles van heb. Lisette heeft hele mooie foto's van Olle heb er nu 1 of 2 van haar ben heel benieuwd naar haar foto's van mij en Olle samen, want die ene die ik gehad heb is echt mooi en ik sta normaal nooit leuk op foto's. Dus als je soortgelijke foto's hebt BEWAREN! Mossel heb ik alles van. Saskia had pc-trouble.
volgens mij had ik er laatst n stuk of 5 van olle opgegooid kijk maar eens terug in mn berichten anders.. ik heb ff een lastige periode, wat ik liever niet uitgebreid op bokt zet, dus alles gaat helemaal anders als gepland.. maar ik doe mn best om alles zo snel mogelijk af te leveren, ik snap helemaal dat het wel erg lang duurt nu! normaal gesproken heb ik t ook binnen een week of 2 wel af
Chaos
Geplaatst: 17-10-12 22:44
Hoi Lisette Oja die waren ook van jou, thanx nog! Maar ik ben heel benieuwd of er nog foto's zijn van Olle en mij naast elkaar.
Whaha Bonje staat gewoon ongegeneerd te plassen.... Denk dat de foto met plasstraal leuker is want dan klopt het plaatje. Nu staat ie er in zo'n rare houding bij . Wel weer hele gave foto's van Bismarck zeg!!
Bismarck
Geplaatst: 20-10-12 18:39
Wat een super leuke foto's weer van alle paarden! En ook Bismarck staat er weer mooi op