Ik vind mijn rijfoto die ik van marlies heb gehad zo super gaaf hé!!! Meteen als profielfoto op fb gezet
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 02-06-12 23:26
Er komen vast nog veel meer gave foto's aan hoor!! Er zijn nog zat fotografen die zich nog niet gemeld hebben. Maar stiekem ben ik er best een beetje trots op.
Ja mag je zeker trots op zijn. Natuurlijk komen er nog meer juweeltjes aan. Ik wacht geduldig af. Er zijn ook nog wat standfotos gemaakt en fotos samen met mij en nog wat losgooi fotos en de superduocross komt wel goed. Heb iig al wel wat juweeltjes voorbij zien komen. Jullie zijn allemaal zo goed!!!
hallo ! Wat een gave foto van mij en whally in galop ! Kan niet wachten totdat ik meer fotos van hem heb ontvangen dan kan ik een topic maken !! Was een leuke , mooie dag !
Astor
Geplaatst: 03-06-12 10:17
Goede morgen! Zie weer heel veel gave foto's voorbij komen! Ik ga zo naar stal en dan Azra rijd . En daarna kan ik wat fototjes bewerken voor jullie! En daarna jammer genoeg weer leren! Maar ga wel een aantal foto's bewerken uiteraard.
Hoop dat er wat tussen zit want het was niet mijn dag kwa fotograferen
Anne_mieke88
Geplaatst: 03-06-12 11:38
Goedemorgen dames. Ben nu net wakeer heb een klein beetje spierpijn. Heb heerlijk lang geslapen was een beetje gaar.
De foto's die ik tot nu toe heb gekregen heb ik laten zien aan famillie en ze vonden ze erg mooi. Mijn moeder was zelfs zo enthousiast dat ze er al twee heeft uitgekozen die ze graag op haar bureau wilt neerzetten