Heb destijds op middelbare school examen gedaan in Nederlands, Engels, wiskunde A, wiskunde B, natuurkunde, scheikunde en biologie. Ja, dames ik ben zo oud dat de profielen van na mijn tijd zijn. Vroegâh kon je gewoon losse vakken kiezen.
Tezzy
Geplaatst: 22-01-12 13:37
Heb in blok 1 een 8 gehaald, nooit verwacht.. Dit blok moeten we 2 verslagen maken en 1 toets dus erg benieuwd wat het cijfer wordt Helaas kan laten vallen niet. Doe een paard opleiding en Bio is verlicht.. En als het dan paarden-bio was prima, maar nee het is echt bio-bio.. Mensen gezwets
Op m'n middelbare heb ik bio ook afgerond met een 8 maar was blij dat ik daarna ICT ging doen en dus niks met bio te maken had
Mootje
Geplaatst: 22-01-12 13:39
Ik ben van het eerste jaar tweede fase ik heb eindexamen gedaan in te veel vakken: Nederlands, Engels, duits, Frans, wiskunde b1,2 (nu d geloof ik), natuurkunde 1,2 , scheikunde 1,2, economie en M&O
Daisyree
Geplaatst: 22-01-12 13:41
Heerlijk die losse vakken. Met die profielen had ik ook niet uit de voeten gekund vrees ik. Niet dat ik nu nog wat met mijn pakket doe, maar ach ik heb een papiertje.
Hoor ik traktatie?? Lekker. Alhoewel er bij mij ook wel wat pondjes afmogen vrees ik dat het niet gaat worden. Door rugklachten lukt sporten niet, alleen zwemmen misschien, maar dan is vaak het water te koud en doet het alsnog pijn. Tja en dan een zittend beroep schiet ook niet hard op. Minder snoepen. Ja, dat gaat moeilijk worden maar ben al druk aan het oefenen....
Bekend probleem, pondjes afvallen maar door lichamelijke klachten niet mogelijk..
Bagheera_206
Geplaatst: 22-01-12 13:43
Ik probeer nu 1x in de week te zwemmen. Morgen mag ik weer. Ik wil op gewicht blijven. Hoef niet af te vallen, maar ik heb dus ook zittend beroep en sport te weinig.
Maar we raken zo wel een beetje off-topic.
pinkie87
Geplaatst: 22-01-12 13:45
ik heb daar helemaal geen last van gehad. geen pakket dat ik hoefde te kiezen.
mootje (weet je naam niet) sloeproeien is zwaar jah heb nog wel bij een roeivereninging geroeid maar ook al heb ik wedstrijdzwemmen gedaan en ben ik een waterrat. was ik te bang om om te gaan. daarbij als ze dan zo 5 km van de steiger waren had ik geen zin meer en als ik geen zin heb dan heb ik ook geen zin en doe ik dus ook geen flikker en gooi ik mijn kont in de krib haha dus dat was na een jaartje al weer over.
Mootje
Geplaatst: 22-01-12 13:46
Trouwens lang geleden dat eindexamen.... 2001 voor de havo en 2003 voor het vwo ik ben al bijna 5 jaar aan 't werk en weet nogsteeds niet wat ik precies wil
Ik heb in totaal 14 jaar gedaan over mijn middelbare school en HBO. Ik werk inmiddels ook 5 jaar en voorlopig ben ik nog steeds erg blij met mijn huidige baan, collega's, vrije dagen en salaris.
Daisyree
Geplaatst: 22-01-12 14:06
Ik heb nu werk waar ik helemaal niet voor geleerd heb. En om dan weer ontopic te komen. Een dagje dierentuin kan ik onder werkuren afboeken.
Kunstenaar! Waaronder wildlife kunst (wilde dieren). Nu krijg ik het niet uitbetaald, maar ik geef wel per jaar door hoeveel uur ik er mee bezig ben geweest samen met mijn omzet. Lekker zo'n vrij beroep, maar niet altijd even makkelijk.
Daisyree, gaaf! maar lijkt me wel lastig hoor, zo'n vrij beroep.. Mootje; ik alleen paarden en honden voor de rest geen dieren dus ook erg benieuwd.. Richard; vraagje.. Jij gebruikte toch Photoshop om je copyright op n zooi foto's te krijgen? Of was het toch wat anders? En als je wilt, zou ik een uitleg mogen...
Ik gebruik Adobe Photoshop Lightroom 3.6. Daar zit gewoon optie als je RAW exporteert naar JPG dat je tekst of logo mee kunt nemen en de foto's verkleint met 1 druk op de knop. Vraag vriendlief maar eens naar LR. Dat heeft hij vast ook.