Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het valt ons op dat er de laatste tijd weer met regelmaat eigenaren zijn die hun paard/hond aanbieden om te laten fotograferen. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Je mag reageren op fotografen die opzoek zijn naar modellen. Ben jezelf opzoek naar een fotograaf dan kun je gebruik maken van de Boktmarkt
Dani199764 schreef:plp schreef:Voor portfolio zoek ik paarden of honden die op de foto willen in de buurt van Utrecht. Reageer hier of stuur een pb. Ook opzoek naar modellen in bruidskleding! Wie heeft interesse.
Heb je een portfolio die ik kan inzien?
plp schreef:Voor portfolio zoek ik paarden of honden die op de foto willen in de buurt van Utrecht. Reageer hier of stuur een pb. Ook opzoek naar modellen in bruidskleding! Wie heeft interesse.
plp schreef:Voor portfolio zoek ik paarden of honden die op de foto willen in de buurt van [plaats]. Reageer hier of stuur een pb. Ook opzoek naar modellen in bruidskleding! Wie heeft interesse.
love_mandy schreef:Zijn er mensen die dicht bij een heide wonen? Paard of hond maakt niet uit.
Lijkt me onwijs leuk om eens bij een heide te fotograferen. Aangezien ik vanaf deze week toch weer gratis met de trein kan reizen maakt het niet zo veel uit waar. Ik reis vanaf Julianadorp en wil liever niet meer dan 5 reizen (heen en terug)
Zou fijn zijn wanneer ik niet bij het heide kan komen met het OV ik ergens op een station word opgepikt
love_mandy schreef:Zijn er mensen die dicht bij een heide wonen? Paard of hond maakt niet uit.
Lijkt me onwijs leuk om eens bij een heide te fotograferen. Aangezien ik vanaf deze week toch weer gratis met de trein kan reizen maakt het niet zo veel uit waar. Ik reis vanaf Julianadorp en wil liever niet meer dan 5 reizen (heen en terug)
Zou fijn zijn wanneer ik niet bij het heide kan komen met het OV ik ergens op een station word opgepikt
Kabayo schreef:Is er intresse in een stelletjes - mensen meeting op kort termijn? In de mooie paarse heide (Havelte of appelscha ) of op een strand? (Aangezien het nu nog mooi weer is?)
In een weekend