Maisie schreef:mn zusje wil ook niet mee waarschijnlijk en de bonte pony's kunnen ook niet. Ik ga nog ff nadenken. Ow..
Blingh schreef:Hoeveel modellen heb je nu nog?ChesterOliviaSkessaRoganRobinRobijnFerroNo Mercy Zoveel dus.
IloveAnoukje schreef:Ik mag met Ellis mee rijden Willen jullie beide anders met mij mee rijden?Had al pb contact met ellis gehad
Blingh schreef:Misschien is het niet eens zo erg als er minder modellen zijn?Ik heb Barbara iig bericht gestuurd Nee, precies zei Natalia ook al! Ik hoop dat de rest het ook niet erg vindt...Topppp!
Hoeveel hebben we er eventueel nog nodig? Vriendin wil miss met haar paardje.(en eventueel stalgenootje)
Eigenlijk twee, maar ik wil de mening van de fotografen wel eens weten, want als ze zeggen nee 8 is genoeg, dan is het niet perse nodig.
Krijg net een berichtje op Facebook dat een oud stadgenootje van me wel interesse heeft om te komen met 1 of 2 paarden.
Oh whaha nu is het wel heel druk aan het worden. Geweldig van iedereen! Wat voor paarden heeft zij Nat?
Leuk Leuk allemaal! Opzich kunnen er nog wel modellen bij lijkt me? Kunnen eventueel als iedereen al druk bezig is nog een paar mensen wachten toch?
Larissabest schreef:Leuk Leuk allemaal! Opzich kunnen er nog wel modellen bij lijkt me? Kunnen eventueel als iedereen al druk bezig is nog een paar mensen wachten toch?Zeker niet meer als 10, want anders is het voor jou als fotograaf ook niet te doen hoor haha. En zeker niet in een avondje.
steefvicky schreef:Oh whaha nu is het wel heel druk aan het worden. Geweldig van iedereen! Wat voor paarden heeft zij Nat?Ze heeft 2 KWPN'ers en een schetlandertje
3 augustus, aankomende zaterdag... maar begin al te denken dat er al veel modellen bij zijn gekomen hahaha
xxxNaatjuhxx schreef:3 augustus, aankomende zaterdag... maar begin al te denken dat er al veel modellen bij zijn gekomen hahahaHahaha ietsje teveel inderdaad hahaha! Jammer Joline...
Maaike, wat voor paard heeft je vriendin? Want dat hebben we nu de keus tussen, Barbara, de paarden van de vriendin van Maaike en de paarden van de kennis van Natalia.