Mooie foto's komen er al voorbij! Ben echt benieuwd naar alle foto's . Kom zomaar dit topic binnen vallen maar ik was er vandaag dus ook bij ( als groom van Anne en Milord )
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de leuke dag!! Ik vind dat het goed zat is gegaan voor m'n 1e meeting!
Paint_Lover
Geplaatst: 14-07-13 23:18
Beide foto's zijn nog niet bewerkt maar toch wilde ik ze alvast hier neerzetten
Anoniem
Geplaatst: 14-07-13 23:19
Misschien trouwens ook wel leuk om voor jullie te zien, dit was Sunniva toen ze bij mij kwam eind april, nog geen 3 maanden geleden (heb haar in bruikleen en ze had toen net luis gehad en ruim een jaar stil gestaan, ze heeft wel een goede eigenaar hoor):
Erg mooie foto's komen er voorbij. Sunniva zou je niet herkennen als je die foto ziet en dan die van vandaag. Dit is.met Roos ook tegenover vorig jaar toen ik haar kocht en nu
MustangII
Geplaatst: 14-07-13 23:45
Timo_040 schreef:
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de leuke dag!! Ik vind dat het goed zat is gegaan voor m'n 1e meeting!
vind ik ook Timo...volgende keer zal het nog beter gaan en als je het goed vind ben ik weer van de partij!
listiglistje
Geplaatst: 14-07-13 23:49
Ik ben nu pas online....straks 2e boktmeeting gehad vandaag, lekker wezen eten met 9 bokkers in Kaatsheuvel
Gave foto's thanks alle fotograven, Sandra voor je hulp en Maya voor het draaien van mijn trailer
Ik vond het een leuke ervaring en respect voor de fotograven, wat een geduld hebben jullie respect hoor!
Jeetje Sunniva op die foto die herken je echt niet...zo opgeknapt in zo'n korte tijd!
My_Little_P
Geplaatst: 15-07-13 00:12
Hallo allemaal, Heb een leuke meeting gehad, maar helaas geen leuke avond. Mijn kat is vanavond doodgereden... Mooie foto's komen er voorbij. Anyway, ik heb van alle paarden eentje bewerkt
Mis ik nog iemand?
listiglistje
Geplaatst: 15-07-13 00:20
Timo_040 schreef:
M'n foto's zijn of overbelicht of onderbelicht..
Gelukkig geven de modellen en de baasjes daar weinig om als ze er maar leuk op staan!
Maar wel zuur... zal toch wel wat moois bij zitten!!!
listiglistje
Geplaatst: 15-07-13 00:25
je poezel sterkte..... pfff ik zou gek worden als mijn kattenkind dat zou overkomen!