Hij past wel automatisch een verbetering toe op de foto's dit zet ik uit omdat het vaak to much is en ik natuurlijk zelf al een bewerking heb gedaan. Hier moet je wel ff op letten. Dus meer contrast meer scherpte etc.
Laatst bijgewerkt door Cadaz op 16-06-13 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Cadaz
Geplaatst: 16-06-13 17:57
finnens schreef:
Heeel erg bedankt voor de foto's Daniella, ben er erg blij mee! Ik ga zeker wat na bestellen, alleen nog ff kijken wat
(ik zie nu dat mijn beugels wel erg ongelijk zaten op de rij foto's )
Je zadel ligt op die ene foto ook wat scheef, misschien dat het daar ook wel door kwam
Ja dat zou goed kunnen. Ik was eigenlijk ook niet van plan op dat zadel te rijden, omdat hij niet perfect meer past. (daarom die pad eronder) maar gelukkig toch nog voor de zekerheid mee genomen Normaal heb ik een boomloos zadel maar de singel was te lang geworden
Mooie foto!! Leuk paardje was het ook! Ik heb die steigers helemaal niet gezien, volgens mij was ik toen met Finn er vandoor Want Svenngard zat wel in de ochtendgroep dacht ik.
Cadaz
Geplaatst: 17-06-13 20:00
Brammetje (weet je echte naam niet meer ) wat heb jij een leuke fjord zeg, wat kan Sven lopen! Zo hé! ik heb nog nooit een fjord zo zien lopen
Volgens mij denkt hij af en toe wel dat hij een arabier is