@Goldie, er komt vast weer een gelegenheid. Ik geef je groot gelijk dat je eerst voorrang geeft aan het begeleiden van een merrie/veulen. In het begin kunnen ze wel eens onhandig zijn en een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ik heb vandaag een uitvergroting binnen gekregen van Evita! Hij is supermooi! Ik wil zeker nog wel een paar foto's bijbestellen, maar wacht nog even de laatste foto's af.
Ik wilde eigenlijk wachten met nabestellen tot alles binnen is, maar ik moet me wel beheersen want er zitten echt een paar hele leuke bij.
Fantabulouss
Geplaatst: 08-05-13 08:27
Myca schreef:
Ik wilde eigenlijk wachten met nabestellen tot alles binnen is, maar ik moet me wel beheersen want er zitten echt een paar hele leuke bij.
Haha kan ik me voorstellen 't moet binnen 3 weken geloof ik dus dat is 19 mei uiterlijk maar denk dat ik wel eerder ben hoor...alleen jij hebt die van mij al
flauwgevallen en met mijn hoofd op de badrand terecht gekomen.
Fantabulouss
Geplaatst: 08-05-13 13:59
Dapnik schreef:
Auw!! hoe krijg je het voor elkaar om flauw te vallen? zomaar ineens?
Myca
Geplaatst: 08-05-13 15:06
Dapnik schreef:
Hoe kan je nou zomaar flauw vallen? Dat klinkt eigenlijk alarmerender dan die hersenschudding. Je zal maar op je paard flauwvallen, of in de auto... In ieder geval rustig aan doen en beterschap!
De TS van dit topic doet er ook niets aan. Je kan het misschien ook gewoon voorstellen en er op aansturen dat iemand anders het gaat regelen. Ik heb geen hond meer, maar anders zou ik dat ook leuk vinden.
Het voordeel van zo'n kalender is toch de grotere foto's. En na het jaar kan je de data er af snijden, dan heb je nog steeds telkens een mooie foto aan de muur.
Het voordeel van zo'n agenda is dat je die dagelijks meeneemt en je die makkelijker aan anderen kan laten zien. Er staan meer foto's in (voor als ik niet kan kiezen), maar ze zijn wel weer kleiner.
Hebben jullie wel eens zoiets laten maken? Wat is jullie ervaring hiermee?
Myca
Geplaatst: 10-05-13 20:54
Wat leuk om te zien Evita_3, we staan in je portfolio