Ik heb er echt zin in...
leuk dat madelon nu toch ook op zaterdag model is ook al zit ik in de middag ploeg ik zie jullie miss nog wel allemaal we rijden al op tijd aan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Femke_L schreef:Ja, we spreken af op de parkeerplaats voor Bosch en DuinKlopt!
Ik heb net even op de routeplanner zitten kijken. Maar als je vanaf de N65 komt, dan heb je die problemen met die wegwerkzaamheden niet, of wel Robijntjah?
Ik kan het niet goed vinden...
Als je dan afslag udenhout pakt merk je er niets van
Kasmir schreef:Oh dus ik heb er ook geen last van Richard? Als m'n TomTom het niet meer weet dan weet ik het ook niet meer nanelijk haha. Of de omleiding moet duidelijk staan aangegeven.. Maar geloof dat ik uit dezelfde richting kom als Richard
Bagheera_206 schreef:_Chendo_ schreef:Misschien een hele domme vraag en lees ik er tig keer overheen.
Maar... waar verzamelen we? Welke parkeerplaats kan ik intikken op mijn navigatie systeem?
Let even op dat je de weg van parkeerplaats in TommieTom zet ipv die van het restaurant. Mijn TommieTom snapte dat niet en stuurde mij naar de hele andere kant van de weg van restaurant en daar is nog een restaurant met nog een parkeerplaats.
Dat is dus einde Schoorstraat ipv Oude Bossche Baan.
https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&m ... bda173b2f1