Ik heb weinig ervaring als model. Wel als fotograaf, dus ik kan mezelf wellicht wel een beetje sturen omdat ik normaal door de lens kijk en weet wat ik wil zien.
Ohja, nogmaals, ik kan mensen meenemen vanaf a'dam centraal of a'dam sloterdijk.
Ehm, ik kan mensen hun haar doen. Ben er erg handig mee. Van stylen, fohnen, krullen tot de gekste invlechten en opsteken etc. Ik heb er spullen voor die ik mee kan nemen. (Stijltang etc.)
Make-up doe ik liefst gewoon zelf, alleen iemand die me zou kunnen helpen met nepwimpers zou fijn zijn.
JAZZ4ff
Geplaatst: 27-01-13 13:57
Joolien schreef:
Al denk ik dat een shoot met paarden teveel word.
Dat wordt het zeker, mooi voor de volgende x.
_Nelleke_
Geplaatst: 27-01-13 13:58
Ohja, ik wil nog steeds voor de jane-look. Ik heb een zwart 'jaren 50' kniehoog jurkje, schoenen, panty en ketting. Lenzen ga ik zo even bestellen.
Heeft iemand toevallig een zwarte cape tot aan de knie? Dan krijg ik een beetje de volgende outfit:
Bontje neem ik mee voor jolien. Jolien, zoek je een slaapplek? Omdat je zegt dat je misschien blijft?
Tammy_
Geplaatst: 27-01-13 13:59
Ik ben een ervaren model zou eventueel ook andere modellen wat kunnen helpen met poseren.
Ik raad de mensen die nog weinig voor de camera gestaan te hebben sowieso aan om wat poses op te zoeken op internet en die uit te proberen voor de spiegel, kijk waarin je je figuur mooi vind uitkomen, zorg dat je dus een beetje voorbereid bent zelfde met gezichtsuitdrukkingen, een gevaarlijk gezicht trekken dat ook nog enigszins charmant lijkt kan nog best tegen vallen, ik spreek uit ervaring
Ik denk ook dat het te veel gaat worden als we er ook nog paarden bij gaan doen. Misschien een idee voor een volgende shoot, wat minder modellen en dan een aantal paarden er bij
Nelleke, ik heb wel een zwarte cape mar die is tot aan de enkel (voor iemand van 1.70)
lovey_ou
Geplaatst: 27-01-13 14:10
Wieeeeh ik zit er bij
Vrees dat het voor mij wel eerst even zoeken is naar de juiste nabewerking Maar dat moet goed komen!
Vind het niet helemaal fair dat er gekeken word hoeveel er gereageerd werd in het topic, sommige mensen werken ook nog en hebben geen tijd om constant te reageren op wat iedereen te melden had. Dat wil niet zeggen dat ze dan niet enthousiast zijn over deze meeting.
Jenkins
Geplaatst: 27-01-13 14:30
Aaah 2de reserve ...
Mijn pony kan steigeren op commando Maar vind t persoonlijk niet passen bij t thema
Jenkins
Geplaatst: 27-01-13 14:30
Aaah 2de reserve ...
Mijn pony kan steigeren op commando Maar vind t persoonlijk niet passen bij t thema
Bagheera_206
Geplaatst: 27-01-13 14:31
@Lara: Leuke lijst.
Lipydo
Geplaatst: 27-01-13 14:33
Modellen die zich wat onzeker voelen: mijn ervaring is dat modellen zonder ervaring heel natuurlijk overkomen. Het is ook de taak van de fotograaf om hier en daar te kijken wat meest ideaal is voor het model (en voor het plaatje). Ik ben een fotograaf die meer het natuurlijke van iemand laat overkomen. Ik zeg vaak bij een shoot: loop maar gewoon een stapje naar voren, maak een halve draai en ik maak de foto. Veel beweging dus en geen stijve houdingen! Of als het model niet doorheeft dat ik foto maak, levert vaak ook de beste foto's op. Dus, zekerheid creëren dames! Je bent tenslotte een vampier
Wat ik een goede vind inderdaad Tammy_: maak moodboards met houdingen en poses en oefen die voor de spiegel! Ik ga ook plaatjes bij elkaar sprokkelen van de sfeer die ik voor me zie.
Denise1984
Geplaatst: 27-01-13 14:52
Bellatrix schreef:
De link naar de foto van denise1984 doet het niet...
Is er trouwens iemand die dan mijn make up wil doen? O en verder heb ik wel ervaring om voor de lens te staan. Ik denk trouwens dat ik me laat brengen door manlief. Dan kan hij de rest van de dag gewoon de auto gebruiken. Dus hoop dat ik dan mee kan rijden met iemand naar het kasteel toe
Dat is een optie Marlies en je hebt ook nog een site waarop mensen zich aanbieden. Ik moet ff zoeken waar dat ook alweer is.
Denise1984
Geplaatst: 27-01-13 15:28
Ik dacht dat iemand van dit topic een opleiding daarvoor had gedaan en iemand die een vriendin had die het wel zou willen doen. Maar wie dat was en of die gene in het lijstje staat die mee gaan weet ik niet.