[BESLOTEN] Fotomeeting Woudenberg deel 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum?

Zondag 17 maart
14 (27%)
Zondag 24 maart
14 (27%)
Zondag 31 maart
11 (21%)
Zondag 7 april.
12 (23%)

Totaal aantal stemmen: 51

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [BESLOTEN] Fotomeeting Woudenberg deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:28

Ohja! _O- Die had zich idd afgemeld.... :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:30

Vind het een beetje l*llig ergens. Het originele plan was gewoon dat Lieke met Winston zou komen, een herhaling van de vorige meet. Naar mijn idee word er enorm moeilijk gedaan om het feit dat Lieke Winston mee zou nemen, en is er geen woord gesproken over een Athleet die ook voor de tweede keer komt.

En ik snap je punt hoor, maar het komt een beetje raar over eerlijk gezegd := Lieke organiseert deze meet samen met Jikke, nu is het meer dat als ze met Liberty niet kan komen, ze helemaal niet welkom is met paard....

Laatste lijst die ik kan vinden staat Athleet nog wel op, vandaar ;) Maar dit gaat al terug naar het begin ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:34

Als de organisatie besluit dat Winston komt dan hebben wij ernaar te schikken. :) Maar ze vraagt zelf aan de fotografen of daar problemen mee zijn en dan geef ik eerlijk mijn mening. Als die een exacte herhaling zou zijn met precies dezelfde paarden had ik nee gezegd. Dat voegt voor mij niets toe. Als er dan toevallig 1 bijzit die ik al gehad heb vind ik het niet zo erg maar hoe minder hoe liever natuurlijk.

Ik heb er verder niets over te zeggen alleen dat ik mijn mening mag geven. Het is aan Jikke en Lieke wat ze met alle meningen doen.

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:35

Klopt Marjolijn, ik vind het ook banketstaaf, vooral omdat ik ook met haar het samen organiseer. Ik laat de beslissing aan Lieke over. Lieke voel je vooral niet banketstaaf als je met Winston komt ik begrijp het. Ik heb Peppy alleen geregeld voor als Lieke(zelf) haar beslissing maakt om niet meer te komen met een paard.

De meest recente en geupdatet lijst staat op de site, daar wordt alles gelijk aangepast etc. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:36

Nogmaals, de organisatie beslist dus als Lieke met Winston komt heb ik pech. ;)
Maar ik wil gewoon graag mijn mening geven, zeker als er om gevraagd wordt.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:36

Ik begrijp je punt ook echt wel hoor, ik zet ook liever niet 2x hetzelfde paard op de foto. Maar ik vind het aan de andere kant raar om te zeggen dat een ander paard mee moet, terwijl Lieke het organiseert :P

Het maakt mij vrij weinig uit welk paard er nog bij komt :P

Ja de link naar die site ben ik kwijt :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:37

Misschien kan die link wat vaker herhaald worden want ik zoek mij ook steeds een ongeluk. :')

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:38

JNSW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:39

Ik snap wel wat Marlies bedoelt. Een hoop fotografen willen een gevarieerd portfolio en als ze Winston dan al gehad hebben snap ik wel dat ze liever een ander in de plaats hebben van Winston zoals bijvoorbeeld Peppy.

Maar ik zie wel wat er van komt en wie er mee gaat ik vind alles prima! Winston is ook een leukerd :j en heb hem nog nooit voor de lens gehad, maar nogmaals ik snap de andere fotografen wel.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:44

Ik snap ook zeker wat Marlies bedoelt, alleen vind ik dat er in dit geval nog een andere kant aan zit :P (en nee dat zeg ik niet omdat Winston ook mijn bijrijdpaard is :P )

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 18:14

Ik weet niet wat ik moet doen, want twee fotografen hebben nu gezegd dat ze liever een ander model hebben... Ik weet het niet, ga vanavond ff overleggen met Jikke

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:18

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:42

*idee*

We hebben nu 6 fotografengroepjes toch? Voor 6 modellen?
Wat nou als we én Peppy én Winston meenemen? Winston als extra model? Dan kunnen de fotografen die willen Winston nog op de foto zetten in het schema, en degene die dat niet willen niet?

Even een snelle berekening hoor, maar dan hebben de modellen gewoon 1x pauze tussendoor, en ben je een kwartier langer met portretfotos bezig :)
Kan Lieke lekker mee en hebben de fotografen ook nog een leuk extra model :)

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:46

Ik snap je Marjolijn en dan ook met de losgooifoto's. Ik ga het even uitwerken en kijken hoe het eruit ziet. Vanavond neemt Lieke contact met mij op en dan bespreken we het even.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:53

Vind het een goed idee van Marjolijn. Ik heb Winston zelf nog niet gehad, maar kan me ook goed vinden in Marlies.

Ik zou het leuk vinden, en voor Lieke, en voor mezelf om beide te zien. Zou graag een paard als Peppy fotograferen, maar Lieke organiseert het ook en het gaat ook om de gezelligheid toch :)?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:00

Goed idee hoor Marjo! :j

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:35

Ik heb voor beide het schema klaar. Als ik Lieke's keuze weet na dat we hebben gesproken dan komt het schema op de site en gaan de telefoonnummers de deur uit. :)

deniseqn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:56

Ik wil Winston best nog een keer op de foto zetten hoor, toch een uitdaging om hetzelfde paard anders op de foto te krijgen :D...
(En iemand had bellenblaas las ik, maakt het ook altijd leuk, als dat gebruikt mag worden van de 'eigenaresse' van de bellenblaas :Y))

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:02

Ik heb de paaltjes alvast in mijn auto klaar gelegd. Het zijn 7 dubbele paaltjes van staal dus we kunnen boven en onder lijn bevestigen. Ik heb ook veel lijn mee. Hoop wel dat iemand kan helpen sjouwen want heb ook nog een paard vast :)

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:14

Ik neem ook paaltjes mee, heb rond de 10 paaltjes gok ik en heel veel lint. Hoop dat ook iemand mee kan helpen sjouwen.

deniseqn schreef:
Ik wil Winston best nog een keer op de foto zetten hoor, toch een uitdaging om hetzelfde paard anders op de foto te krijgen :D...
(En iemand had bellenblaas las ik, maakt het ook altijd leuk, als dat gebruikt mag worden van de 'eigenaresse' van de bellenblaas :Y))

Ik was de eigenaresse van de 7 bellenblaas buisen. Ieder model krijgt er één, aangezien ik geen reserve heb, moet iedereen er wel zorgvuldig mee om gaan, haha. :Y)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 22:14

Hallo hier, ik las nog even mee hierzo (dacht er weer aan toen ik net nog even terug aan het genieten was van eerder gemaakte foto's vorige keer :D )

Las de discussie over tweede keer mee. Maar kreeg nu een beetje raar gevoel bij 'die wel nog een keer en waarom die dan niet'. Wellicht mosterd na de maaltijd, van begin af kwam de voorkeur voor nieuwe modellen. Toen er wat modellen afvielen is er door de fotografen gestemd op modellen van de reservelijst en zo kwam Athleet er weer op (als de fotografen weer interesse hebben zeg ik geen nee ;) ).

Maar ik heb inderdaad tussendoor af moeten melden vanwege zijn gezondheid, dus is al niet meer aan de orde :')

In ieder geval wilde ik jullie een mooie fotogenieke dag toewensen zondag, gaat vast lukken als je de weersvoorspellingen hoort toch :)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 11:10

Ik meldt me dan toch af. Voel mijzelf ook niet helemaal 100% , en zo hebben jullie meer varatie in de modellen.
Ik hoop dat jullie het allemaal heel gezellig krijgen, veel plezier :D

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:32

Maar jij organiseert het toch ook?
Jammer dat je nu niet komt!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:34

Ik zou het leuk vinden als je wel komt :). Vond de oplossing van Marjolijn ook super goed. Hoop dat je toch komt!

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:36

Het is zoiezo leuk als je toch wel komt! en je mag best op Annelies crossen hoor, als je dat leuk vind ;)