Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorinda schreef:En hoe doen we dat met mensen die eerst niet konden op 3 februari (van de modellen die waren uitgekozen) en nu op 10 maart wel kunnen? Ik wil namelijk graag weten of Caspian weer op de reservelijst komt of dat hij sowieso mee kan
Sodeletuut schreef:Ben ik eigenlijk nog wel fotograaf dan? Ik weet niet of die mensen voor mij hadden afgezegd om de datum?
Jorinda schreef:Zou je op deze dingen ook antwoord kunnen geven Marieke? Dan weet ik of ik 10 maart vrij moet houden namelijk.Jorinda schreef:En hoe doen we dat met mensen die eerst niet konden op 3 februari (van de modellen die waren uitgekozen) en nu op 10 maart wel kunnen? Ik wil namelijk graag weten of Caspian weer op de reservelijst komt of dat hij sowieso mee kan
de lijst nemen we aan zo als hij in het begin gesteld is. zo krijgt iedereen de kans om mee te gaan . kunnen ze niet ben je der gewoon weer vrolijk bijSodeletuut schreef:Ben ik eigenlijk nog wel fotograaf dan? Ik weet niet of die mensen voor mij hadden afgezegd om de datum?