ik had morgen gepland, maar wordt onverwachts door mn paps als vip meegenomen naar CSI salland, maandag heb ik een dagje vrij en ga ik bezig met de middaggroep
Atelierb: spannend spannend, vind je werk tot nu toe erg mooi om te zien
AtelierB
Geplaatst: 07-10-12 11:50
MiniLoe schreef:
Atelierb: spannend spannend, vind je werk tot nu toe erg mooi om te zien
Dank je wel! Het was voor mij de eerste keer dat ik met zo'n shoot heb meegedaan (en ik vond het ERG leuk )
AtelierB
Geplaatst: 07-10-12 12:14
AtelierB
Geplaatst: 07-10-12 13:04
.
Laatst bijgewerkt door AtelierB op 07-10-12 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt
AtelierB
Geplaatst: 07-10-12 13:08
Ik wil nog wel even meegeven dat van de middaggroep ik geen actiefoto's heb kunnen maken (loslopen tussen de lintjes en rij-foto's). Reden: mijn Canon 5D hield er mee op toen ik Pee aan het fotograferen was. Thuisgekomen bleek dat de spiegel in het spiegelhuis helemaal los lag. Ondertussen ligt de camera bij Canon voor reparatie.
Ik vond het echt heel jammer voor de middaggroep, aangezien er al weinig fotografen waren komen opdagen dus ik baalde extra dat het juist op dat moment gebeurde.
AtelierB
Geplaatst: 07-10-12 13:35
.
Laatst bijgewerkt door AtelierB op 07-10-12 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb nu al een aantal foto's gepost van alle modellen, en natuurlijk zullen die al door jullie gekopieerd zijn
Maar ik zou nog wel graag het volgende willen vragen omtrent het (her)gebruik van mijn foto's, deze 'regels' staan in mijn profiel (even naar onderen scrollen). Alvast super bedankt!
Navolgende foto zal waarschijnlijk niet passen in een standaard foto-portfolio, maar ik vond de neus zo lief en ze kroop ook bijna elke keer in mijn lens, dat ik deze ook MOEST plaatsen.
Ik ben vooral benieuwd naar de fotos van Mossel... Heb al wel fotos van andere shoots gezien, maar hier nog niet echt, of heb ik daar nou finaal overheen gekeken? Ik ben erg benieuwd naar de fotos van mn neefje en nichtje.