Hij hoeft niet percee FF meer.. Ik hoop dat die lens er wel komt ja en aangezien ik vaker weg ben met camera, mag ik die dan vast wel eens lenen... Al wil ik stiekem ook wel de D300s hebben..
Ja ben zelf wel een Nikon fotograaf, heb nu een D200 die nu toch wel oud aan net worden is... Helaas geen centjes dus geen nieuwe camera.. Vriendlief heeft centjes genoeg maar was tot voorkort altijd Canon. Maar hij heeft de specs van Canon en Nikon eens vergeleken en conclusie hij wilde toch wel overstappen.
haha richard loopt me altijd te pesten dat ik nikon heb dus vind hem wel fun dit. mijn stop was toen der tijd erg groot ben van de D40 naar de D300s gegaan
Ja mijn vriend zit ik er ook altijd mee te plagen en zijn beste vriend fotografeert ook met Nikon dus samen lekker plagen hahaha.. Da's een grote stap ja! Ik van niks naar m'n D200.. Dit is de 2e D200 die ik heb maarja.. Men wil wel eens wat anders
haha jah ik was uitgekeken op mijn D40 dus toen dacht ik de D90 te kopen... maar toen der tijd mijn vriend die niet hoefde te sparen kocht hem voor hem zelf. dat vond ik zo K streek dus heb ik uit bozigheid gewoon maar even stapje meer gedaan maar daar heb ik nog steeds geen spijt van en hem lekker de loef af gestoken haha
Hahahaha, gelijk heb je! Maar ik ga even verder met mijn saaie huiswerk
Bagheera_206
Geplaatst: 22-01-12 12:14
Ach ze maken beide zeer goede camera's. Het is net wat het beste bij jouw past qua knopjes indeling en menustructuur. Ik loop idd ook gewoon iedereen met Nikon te plagen.
Richard; geheel mee eens! En Canon en Nikon leggen beide de prioriteit op andere punten. Maar het is niets voor niks dat je deze 2 merken het meest tegen komt in de professionele wereld
Hier is het al een tijdje droog! Net 4km hardgelopen.... Ik heb een canon en Nikon vastgehad in de winkel en vond de canon fijner. Ik ben ook wel een uberbeginner hoor, alhoewel ik, al zeg ik het zelf, zeer mooie plaatjes schoot met mijn compact
Wowie! Dapper! Dat is voor mij niet weggelegd. Destijds kwam ik niet verder dan 7km. Of ik heb een verkeerd loopje of verkeerde hardloopschoenen, maar ik kreeg altijd last van mijn knieën. Wowie! Goed op weg. Wil je zoveel afvallen dan?
ik kan niet hard lopen erg jammer maar kan me er ook niet teo zetten al had ik het wel gemogen ik wil binnen kort voor roeiapparaat kijken daar kan ik me wel mee vinden en ook goed voor conditie
Mootje
Geplaatst: 22-01-12 12:56
Er kan wel wat vanaf hoor, Rich De businessloop is voor mij 9 km.... Zit nu op 5 in een schildpaddentempo Ik loop 1 of 2x in de week met een loopgroepje van mijn werk, stok achter de deur! Ik heb 2 knie operaties en een gebroken heup gehad maar vooralsnog weinig last met hardlopen! Pinkie, roeien is zo zwaar!!
Ik moet trouwens de 12de trakteren.... Ben de dag ervoor jarig!
haha hoeft niet maar is wel lekkker!!! haha op zo roeimachine valt het wel mee vind het altijd fijn dan kan ik me helemaal op uitleven heb al vaker een dokter voor banketstaaf gezet daar mee