Ja, heb al een berichtje op FB gestuurd...ze kent natuurlijk geen fotomeetings dus weer niet hoe het werkt. Heb het even uitgelegd.
Nevaya
Geplaatst: 18-08-13 22:38
Ook een klein beetje van mij dan maar. Vind ze niet bepaald goed gelukt maar heb net uitleg gehad van de buurman hoe het wel moet Volgende keer weer opnieuw oefenen dus! Maar ik vond het een hele leuke ervaring en fijn dat ik ook lekker foto's mocht maken van al die mooie paarden!
Fijn dat je het leuk vond. Gewoon lekker blijven oefenen hoor. Ze zijn prima. Alleen eerlijk gezegd vind ik je logo erg lelijk. Ik zou hem in het wit doen, iets kleiner en meer in een hoekje. Maar goed, dat is wat ik zou doen, jij mag het zelf weten.
Bellatrix, die heb ik d'r net even op gemikt om het hier te plaatsen. (Heb net ook programma uitleg gehad hoe ik het 'logo' er mooi op kan zetten ) Komt volgende keer allemaal wel, had er nu geen zin meer in.
Dan erbij ik heb nog nooit ergens een logo op gezet voorheen maakte ik namelijk alleen foto's van mijn eigen paard/verzorgpaarden of eens van een vriendin. Dus ben er allemaal nog niet zo in thuis haha.