Oh wat leuk allemaal! Ik heb ook nog achter de schermen foto's, die ga ik ook vandaag op de weebly proberen te krijgen. Ik ga trouwens as vrijdag 26 juli op vakantie voor 2 weken. Tegelijk met Sophie dus. Voor die tijd wil ik van elk paard ten minste één foto af hebben.
Super de Weebley site.. ( mijn allereerste meeting hadden we dat ook..toch errug leuk! ) Hoe kan ik er op komen? Krijg ik het wachtwoord? Of zetten jullie ( organisatoren ) er alles op ?
Wat een gave foto's ook. Die van Shay van Malissa, wauuuuwww!! Leuk ook alle achter de schermen foto's (ook die op de FBpagina ). Ik zal ook gauw wat achter de schermen plaatsen!
Ik heb mijn behind the scenes foto's toegevoegd aan de weebly! Klik op de foto voor de pagina. Ik heb echt lang niet iedereen op de foto, dus aanvullen mensen!
EDIT: ook de foto's van Zoë aan de pagina toegevoegd!
NYC2B
Geplaatst: 23-07-13 19:02
Ahh leuk Ik heb de actie foto van Nikki en de vergadering er ook op gezet!
Blitz22
Geplaatst: 23-07-13 20:23
zo blij dat deze foto is gelukt... ga nu proberen 1 paard per dag klaar te krijgen en die op de website te plaatsen....
Hihi die laatste foto als ik m'n ogen dicht doe dan zie ik je gewoon niet
Posh
Geplaatst: 24-07-13 16:29
Nanda: Gave foto! Echt een mooi plaatje, hij klopt helemaal.
Ik vind de foto's die ik tot nu toe heb gezien zo mooi, ze zijn allemaal heel anders qua kleur, positie e.d. maar echt erg mooi.
Als ik alle foto's heb zou ik er graag 1 of meer willen gebruiken als profielfoto voor mijn facebookpagina, maar dan moet er wel iets aan bewerkt worden (het worden dan een paar foto's op een witte achtergrond en met onze stalnaam erbij). Dit moet ik dan even met de betreffende fotograaf/fotografen overleggen toch?
Mensen, ik ben vanaf vanavond/morgenochtend voor 2 weken op vakantie. Ik heb geen idee of ik op bokt kan, maar reken er maar niet op. Mijn foto's zullen dan ook pas eind augustus komen!