Als alle fotografen even een emailtje sturen naar mij voor hun email adres, dan kan ik de inloggegevens doorsturen naar iedereen tegelijk! Mijn email adres is timo.martis@live.nl
Wel goed quoten eh! Dat heb ik over het hoofd gezien! Maar als jij dat fijner vindt! Er komen toch wel wat foto's van jou openbaar te staan toch? Ik ben zo benieuwd naar jou foto's!!
Mijn foto's komen asap maar zit nu met het feit dat ik op andermans huis en dieren pas
Ohh waren trouwens wat eerder vertrokken omdat ik het echt niet meer trok, met koppijn en al is fotograferen niet zo handig
astriidj
Geplaatst: 14-07-13 21:41
Zo eindelijk rust! Paardje net nog even gereden en nu lekker op de bank alle foto's aan het uitzoeken. Vond het gezellig vandaag
Paint_Lover
Geplaatst: 14-07-13 21:43
Citaat:
Boktnaam hier invullen voor als je hebt gemaild: Deviltjh CubaLibre
Anoniem
Geplaatst: 14-07-13 21:45
Timo_040 schreef:
Wel goed quoten eh! Dat heb ik over het hoofd gezien! Maar als jij dat fijner vindt! Er komen toch wel wat foto's van jou openbaar te staan toch? Ik ben zo benieuwd naar jou foto's!!
Sorry hoor, heb enkel mn mobiel xD
Heb er al een paar gepost haha!
Timo
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-13 21:45
astriidj schreef:
Zo eindelijk rust! Paardje net nog even gereden en nu lekker op de bank alle foto's aan het uitzoeken. Vond het gezellig vandaag