Ik ga btw Vrijdag helaas pas weer verder Ik heb nu 4 dagen achter elkaar stage... Ik probeer s'avonds nog wat te doen maar meestal ben ik dan te moe
Ik probeer Artie en Femke vanavond wel op de site te zetten
En ik ben ook zeker jalours ! ik heb eigenlijk volgende week vakantie maar dan ga ik 6 weken bij iddink werken dus ik moet nog 7 weken wachten op mijn weekje zomervakantie
jenne
Geplaatst: 08-07-13 12:23
Mil staat online
testebeest
Geplaatst: 08-07-13 12:33
Die onder de boom DIe ander is ook Ga zo even de rest bekijken. ik ben bang dat mijn muur thuis helemaal vol hangt straks.
mooi anoli, die met mil en art is super en de 2e foto, heerlijk die eigenwijze kop van hem. In zijn ik ga wat uitvreten mode
Anoli
Geplaatst: 08-07-13 14:47
Dank je wel Haha ja hij doet mij denken aan mn ijslandse merrie... ook vos en kan ook zo kijken toen ze nog jonger was
Nu bezig met de middagploeg, heb al gave foto's van Let's go die ik nog moet bewerken... Die stomme draadjes zijn niet mijn sterkste punt van wegwerken
Maar ik heb nu vakantie he... Dus zodra de buurkinderen te hard beginnen te gillen verdwijn ik naar binnen (kinderen en ik zijn géén combinatie ) en dan ga ik maar werken aan de foto's