Ik moet nog 1 groep foto's bewerken. Als alles af is wil ik een aantal op mijn site gaan zetten. Daar kan ik ook de grote versie van de groepsfoto op zetten. Ik krijg hier anders steeds te zien dat de foto te groot is.
Pfff drukke week achter de rug... Als ik vanavond thuis ben ga ik weer verder! Morgen heb ik oproepdienst, dus grote kans dat ik alles af kan maken!
Paar paginas terug staan wel al aantal fotos van mij!
babli
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-13 16:45
Seni schreef:
Pfff drukke week achter de rug... Als ik vanavond thuis ben ga ik weer verder! Morgen heb ik oproepdienst, dus grote kans dat ik alles af kan maken!
Paar paginas terug staan wel al aantal fotos van mij!
ben benieuwd!!
Miriam91
Geplaatst: 21-04-13 18:34
Leuke foto's weer! Ik vind die ruine ook een mooie locatie om een meeting te houden, maar dat is dus 200 euro voor een dagdeel? Dan moeten we het heel goed plannen, want nu waren we ook vrij lang bezig met iedereen. Als iemand een nieuw topic opent misschien slim om dan [besloten] erbij te zetten omdat volgens mij iedereen met deze groep verder wil
Wie wilt er een nieuwe op maken voor de meeting bij de reunie? Is wel handig om een beetje bijtijds een datum te plannen zeker omdat er in deze groep aardig wat mensen zitten die regelmatig aan meetings meedoen.