Arg ik baal, heb van tomboy echt maar een paar portret foto's gemaakt blijkbaar? Heb er echt niet veel van gemaakt dus je krijgt van de portret niet zo veel Jammer, was zo'n gaaf paard.
Dat ligt meer aan Tomboy dan aan jou hoor, hij vond het na een half uur poseren niet meer zo geweldig dus hij heeft toen haast niet stil gestaan bij jou (zo'n handig model..)
Ik ben vanmiddag ook alweer bezig geweest met de foto's! Heb het helaas super druk, heb deze week een aantal belangrijke toetsen op school, dat heeft even voorrang. Ik hoop morgen het 1e model online te kunnen zetten, maar ik beloof niets!
Wauw, echt heeele mooie foto's Daniella, die van Finn ook heel mooi ! (ik had je fb al geliked haha) Jammer van Finn zijn witte haren door zijn vacht, gelukkig zijn de witte haren door zijn vacht weg verhaard (komt door de zomereczeem, voor alle kapotte plekken komen er witte haren terug..)
Wij zoeken nog fotografen, we hebben er op hem moment namenlijk nog maar 5.. modellen inschrijvingen zijn ook nog open Handig voor de fotografen om te weten, de paarden die nu aangemeld zijn: Fries X Welsh Cob, Quarter Horse (red dun), Quarter Horse (palomino), Tinker (bruin, zwarte manen), 2 Fjorden, NRPS (bruin), Quarter Horse X Haflinger (palomino), Welsh (zwart) [FM] Fotomeeting paarden Genieput Havelte september/oktober
(sorry voor mijn spam, ik hoop dat hier nog wat mensen zitten die willen aanmelden)
Ik plan voorlopig even geen meeting meer in, heb zoveel staan nog. Mocht ik het tegen die tijd toch rustig hebben en ik kan en wil gaan zet ik me als laatst er nog wel bij. Desnoods als reserve, die zijn altijd wel nodig
Zet er wel ff een stipje op zodat ik het topic in de gaten kan houden