Leuk hoor! Als ik niet steeds een trailer zou hoeven huren en een auto zou moeten lenen zou ik mij ook zo weer opgeven denk ik. Vond het erg leuk
Mijn vriend was trouwens erg blij dat vorig weekend voorbij was, kreeg hij ook weer een beetje aandacht
Escalutia
Geplaatst: 04-05-13 10:19
Hahaha Tamara,
Ja jij kreeg oplaatst wel een hoop geschuif inde planning en schema's. Dat was opzich wel zonde, want nu was de middag groep tenslotte ook erg klein..
BTW: Arm vriendje tocch
Ze zochten voor de kennemerduinen nog iemand voor de organisatie,, ik denk dat ik mij daar maar in ga verdiepen . Ik vind het wel een uitdaging om zoiets te regelen
Hij schrok al toen ik zei dat ik 9 juni mee naar castricum ga haha, gelukkig stelde het hem wel wat gerust dat ik alleen als deelnemer mee ga en niet als organisatie
Ondanks dat geschuif en dat ik zelf eigenlijk ook niet zo goed wist wat is nou eigenlijk aan het doen was, vond het niet vervelend om te organiseren, maar eigenlijk kan het natuurlijk niet als je tussendoor weg moet om je pony te halen. Niet bepaald ideaal, eigenlijk zou de organisatie er toch wel de gehele dag aanwezig moeten zijn
9 juni ga ik je weer op de foto zetten dan Tamara! Kennermerduinen ovb trouwens haha! En ik ben nu op vakantie, heb mijn camera bij me, foto's zijn nu allemaal uitgezocht (zo goed als) en als ik thuis ben kan ik gelijk bewerken, misschien een paar uitzoeken dus dat moet goed komen!
heleenxx
Geplaatst: 04-05-13 22:01
Geniet van je vakantie Joey!
Volgens mij had Dapnik ook nog meer foto's gemaakt dan alleen de paar geplaatste foto's?
Wat grappig dat we allemaal weer naar dezelfde meeting gaan straks. Ik zag Cloris ook al op het lijstje staan
Zou het best leuk vinden nog een keer, maar zit thuis waarschijnlijk dan met een pasgeboren veulen en aangezien Cheeka nogal last heeft van verlatingsangst wil ik die niet helemaal over de pis helpen Komt vast nog wel een andere keer een leuke fotomeeting