Windstoten van 70km/u doe ik liever ook niet. Op de duinen sowieso die grote zandvlakte kan ook niet goed voor de cameras zijn met al dat zand dat er tussen gaat waaien..
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-13 20:09
Fading schreef:
Windstoten van 70km/u doe ik liever ook niet. Op de duinen sowieso die grote zandvlakte kan ook niet goed voor de cameras zijn met al dat zand dat er tussen gaat waaien..
Ik en Jill zouden toch graag duidelijk willen over wat nou de bedoeling is aangezien het meer dan een uur rijden is.
Ik weet het Juliette.. Voor ons nog wel war langer. Maar als ik nu zou beslissen dan is het direct nee. Maar ik vroeg of het een goed idee was om te wachten tot morgenvroeg om een beslissing te nemen aangezien het erg jammer zou zijn als we zouden cancelen en dat het dan toch goed weer zou zijn.
xAnthea
Geplaatst: 10-05-13 20:55
Meteovista verandert weer, nu geven ze op zondag ochtend meer regen... Zaterdag is dan weer beter!
Waar lezen jullie die wind die zo hard is? Ik zie gewoon 4 beaufort en volgens wikipedia is het dit: 20-28 km/u ; papier waait op, haar raakt verward, geen last van muggen meer
Die vriendin met spaanse hengst heeft besloten om toch niet mee te gaan, de ene is erg heftig op vreemd terrein, da's niet zo veilig, de andere is nog erg groen dus ook een te groot risico omdat ze hem nog onvoldoende kent. Maar als ik het zo lees is de kans dat het morgen doorgaat eigenlijk sowieso erg klein momenteel?
Anoniem
Geplaatst: 10-05-13 21:01
Ik zou t verzetten, fotos maken met mooier weer ia toch gezelliger dan een stelletje chagrijnen die in de regen staan :p
ik woon aan de kust en zulke sterke wind heb je echt zelden hoor vandaag werden we wel even weggewaaid maar kon gewoon prima fietsen. Wanneer ik maar 5 km per uur fiets maak ik me zorgen
ik pas chagrijnig worden op een fotomeeting als alle paarden alle kanten op vliegen, ontsnappen, niet stil staan en oren niet naar voren willen doen én het stormt en de omgeving poedersuiker is
EquiPhoto
Geplaatst: 10-05-13 22:34
Omdat ik thuis geen internet heb even een kort berichtje via mobiel. Het lijkt me beter de boel te verzetten, zelfs als het droog is wordt het zwaar bewolkt en dus grauw. Juliette en ik komen van ver en willen graag nu duidelijkheid.