Eugenie staat bij stal de Wittehoeve, tenminste, als ze nog leeft, want die is inmiddels wel op leeftijd dan. Paar jaar geleden was ze in ieder geval nog in blakende gezondheid hoorde ik van de eigenaars.
Aaahh leuk en haar dochter sindy (inmiddels indy) staat die ook nog daar? Die is ook blind heb ik begrepen. Future leeft ook nog maar is stokoud inmiddels haha En ramon leeft ook nog ( vader van pres ) Audrey is helaas in geslapen..
heb me fohn maar op standje koud gezet en op me camera gezet
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-06-13 10:09
Indy staat op een kinderboerderij, die staat op de Boldershoeve. Zij heeft 4 jaar geleden een veulen van Devdan gehad, als het goed is is dat het veulen http://i7.photobucket.com/albums/y300/D ... 0018-1.jpg. En ik dacht 3 jaar geleden ook nog een veulen van hem.
Tof dat je dat hebt gedaan! Navajo is een beetje een tutje als het om natte voeten gaat, en Carla geen held in het doordouwen, maar zo ging het wel!
Urielle
Geplaatst: 05-06-13 21:46
fabske schreef:
Wat leuk ik heb ook nog met bettina gereden En met future eugenie bernadette ook Ken je die ook?
Ja, op Eugenie heb ik leren rijden, braver dan die bestaan ze niet. Bernadette mocht ik destijds nog niet op, ik was nog maar een gupje dus die reed mijn zus liever zelf Future reed mijn zus ook zelf.
Future heb ik wel gereden nog maar ik ben te druk voor future die heeft heel veel rust nodig ze staat nog steeds in tilburg en eugenie was juist een stoutie in die tijd dat ik er mee ging rijden altijd maar op hol slaan met mij op dr rug haha maar uiteindelijk heb ik daarmee wel geleerd hoe ik rustig van een gevaarlijk paard af kan komen terwijl die op hol slaat haha.
ik zal je ff pben binnenkort met foto's van future
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-06-13 21:58
Jammer dat wij verder van het water af waren, anders had je nog een keer natte voeten kunnen halen, Neon is ook zo'n held met water.
Serieus? Eugenie is het meest brave en bomproofe paard wat ik ooit gereden heb! Er zijn zelfs foto's gemaakt dat mijn zus brandnetels aan het maaien was op de wei en ik lag zonder zadel/ hoofdstel achterover op Eus, met mijn hoofd op haar kont, en ik heb de hele middag.... geslapen! Eus stond ondertussen wat te grazen terwijl ik lekker lag te slapen bovenop haar. Future kende ik verder niet zo goed hoor, dat was geen paard waar ik me mee bezig hield. Ik mocht met Eugenie rijden, heb met Bettina gereden en ook met Chewano. Bernadette vond ik zo knappe merrie, zeker toen ze reservekampioen werd. En verder heb ik met de paarden weinig van doen gehad. Ben wel erg jaloers geweest omdat ik graag met Firestar had gereden en dat mocht niet omdat mijn moeder de ponyclub niet kon betalen. Toen is ze verkocht naar een meisje wat er wel mee op wedstrijd ging en bij de ponyclub reed. Groen zag ik
Haha ja eugenie stond ook bekend als braaf Maar had wat streken haha. Ze deedt het ook voor de fun gewoon.
Firestar heeft nog lang hier in de buurt gestaan. Ik heb ze ook allemaal verzorgd Felice nakomeling van audrey ook Die is toen verkocht ook blind geworden en in laten slapen Doordat ze er veel last van had. Ze heeft 2 mooie nakomelingen gehad.
Maaruhm voor de andere mensen dwalen we echt af denk ik haha Beter pben we er verder over?!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 06-06-13 10:28
Karen, mooie foto's van Breezer en Wonderboy!
Fabske, hoewel ik het erg leuk vind om te lezen hoe de familiebanden zitten en de karakters, zeker omdat het invloedrijke appaloosa's zijn in de fokkerijwereld, is het inderdaad nogal offtopic. Pb is een betere oplossing, of meld je aan in het appaloosa-topic [HK] appaloosa bokkers deel IV.
Ben erg blij dat ik in de verste verte niet geprobeerd heb om als dressuurcombinatie in beeld te komen, Abra is een echt bos-paard en zo klopt het helemaal. En dat oogje van Navajo, hihi, apie.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 06-06-13 13:30
Supermooie foto's!
Ik vind vooral de foto's van Wittepit en Abra onder het zadel geweldig, het plezier straalt er aan alle kanten af. En die bloes en die spijkerbroek passen daar ook prachtig bij. Ik vind het echt genieten als ik die 2 blije kopkes zie.