Mooi hoofdje heeft de mini hierboven. En wat een prachtige lucht op de Diva foto's. Heel erg mooi, zo hemels haha. Wie is die mini hierboven toch? Lijkt zo op de foto's dat hij een typisch Arabisch hoofdje heeft :R .
Mooi hoofdje heeft de mini hierboven. En wat een prachtige lucht op de Diva foto's. Heel erg mooi, zo hemels haha. Wie is die mini hierboven toch? Lijkt zo op de foto's dat hij een typisch Arabisch hoofdje heeft :R .
Dat is Bellezza, een amerikaans miniatuurpaard merrietje
Erg leuk dier! Je kan zeker zien dat ze Amerikaans is, dat hoofdje!
Yvettee
Geplaatst: 15-04-13 16:48
Ik ga nu alles op volgorde van fotograferen bewerken, dat werkt voor mij het makkelijkste en snelste!
Tim is helemaal af! Hier een paar foto's de rest staat op de site!
Gewoon loshangende lijntjes heb ik trouwens niet weggewerkt, omdat ik die zelf niet vind storen. Als iemand toch een lijntje weggewerkt wilt hebben, laat het dan even weten, want dat is geen probleem!
Laatst bijgewerkt door Sascho op 15-04-13 20:41, in het totaal 2 keer bewerkt
mucho
Geplaatst: 15-04-13 20:40
Wat een mega gave foto's staan er al zeg! Wel grappig met al die prachtige glanzende, kortharige sierlijke kleintjes en dan af en toe mijn harige wolbaal er tussen.
Kan me wel voorstellen dat Tim de hele morgen in alle staten was, wat een prachtige dieren komen er voorbij!
Ben trouwens wel blij met de foto's die jullie gemaakt hebben, hij staat er echt super op en dat was echt niet zijn eigen verdienste
Hij vond zichzelf die dag ook heel stoer. Maar jij hebt ook prachtige foto's van je pony's he?
Sascho
Geplaatst: 15-04-13 21:30
Haha krijg je als ze stoer zijn he! Ja zeker, echt hele mooie foto's! Heeft iemand nog een keer het linkje van de site waar foto's op komen? Of de pagine waar hij staat? Kan het tussen al die mooie fotos en leuke reacties niet terug vinden?
Sorry guys, ik kom er vanwege mijn biks&bytes date niet aan toe foto's te bewerken Heb nu van iedere pony 1 en ga ze nu gewoon op volgorde af! Als ik foto's klaar heb zal ik ze op de site zetten en het hier melden..