Nou ja, zo schoon is ze nu niet meer hoor.... Ze staat lekker in de weide en de groep ging vanmiddag flink te keer in die dikke wind! Haha Maar die staart van haar heeft nog meerdere wasbeurten nodig, die krijg ik niet in 1 keer spierwit.
Met deze weersvoorspelling ben ik ook voor verplaatsen en ik hoop dat we die beslissing over wel of niet doorgaan op korte termijn kunnen nemen. Anders moet ik morgen beginnen met zijn staart te wassen, om hem behoorlijk wit te kunnen krijgen. Dat is een klusje dat ik liever niet voor niets doe, want ik heb ook geen warm water bij de stallen en het moet buiten gebeuren... Zoals het er nu uit ziet zit ik de komende maanden behoorlijk vol, met weekenddiensten, congressen, evenementen en andere dingen. Als jullie gewoon een nieuwe datum plannen, dan roep ik wel of ik weer bij kan zijn of niet.
Marieke, sorry dat ik het zeg, maar vind het wel een beetje slecht geregeld. Ik weet dat het je eerste keer is, maar ik en Jorinda en ook Lotte hebben hulp aangeboden, ik en Jorinda vanaf het begin al. Dan wou je dat maar vervolgens hoorde we niks. Ook vind ik dat als je een fotomeeting organiseert je wel wat actief moet zijn. Je praat mee over het verplaatsen, vervolgens laat je niks meer horen? Sorry, maar daar kan niemand dan wat mee.. Mensen die hun paardden moeten/hebben gewassen, fotografen die van wat verder komen, je hebt wel een afspraak met zon 16man. Dan is het wel netjes om even te vermelden of het verplaatst word of niet, nu gaat iedereen er maar gewoon van uit... Ook zijn er een aantal dingen genoemd die nog geregeld moeten worden, dat hebben mensen een aantal keren gemeld maar hier word weinig mee gedaan... Ik persoonlijk vind het wel belangerijk dat alles goed geregeld is, een meeting hoeft echt niet perfect te gaan, het is tenslotte jou eerste keer. Maar het is wel netjes om actiever te zijn, vooral op de momenten dat het er op aan komt. Volgens mij zijn er nog steeds geen paaltjes en lint? Morgen gaat dus niet door? Want daar gaat iedereen vanuit? en nu verdder? nieuwe data's ?
En toch vraag ik me af, wat nou als morgen door was gegaan, Paaltjes ? lint? waar meot iedereen parkeren? Waar is het Schema?!
Het is geen aanval, en je moet het ook absoluut niet 'boos' lezen, ik typ het heel rustig. En bedoel het niet boos...
Ook ik ga er van uit dat het morgen niet door gaat.... Ik heb April dus ook niet gewassen maar heerlijk 2 uur lang van een superbrave April, het heerlijke zonnetje en het bos genoten! Duurt niet lang meer dan kom ik er echt niet meer op. Extra genoten dus vandaag! En nu regent het
Kunnen we wel zsm een nieuwe datum prikken? Ik heb zoveel (was)voorwerk en moet een groom regelen enz...
sanapril
Geplaatst: 03-02-13 12:04
Nou achteraf maar goed dat we niet gegaan zijn.... Er was een grote natuurhardloopwedstrijd die door schipborg, zeegse ging... Wintercross van de drenthse aa, met een enorme omroepinstallatie die ik thuis kon horen!
Ik ging er eigenlijk vanuit dat de dames van de organisatie dit soort dingen van te voren had gecheckt? Misschien handig om nu eerst even te doen voor we de nieuwe datum prikken
Aan de andere kant.... Was April dan wel super alert op de foto gekomen
Denk je ook om andere meetings? Zoals 17 en 23 februari en 24 maart zijn er al andere meetings in Drethe, voor zover ik weet. Lotte organiseert ook nog eentje in Ruinen, maar ik weet niet welke datum ze daarvoor heeft gekozen
Ik zou graag wat duidelijkheid willen over een nieuwe datum en vooral over hoe we het gaan doen met modellen die voor 3 februari waren afgevallen maar de nieuwe datum misschien wel kunnen.
Elvi_Elisa
Geplaatst: 04-02-13 23:19
Jorinda schreef:
Gelukkig is het een goede keuze geweest dan!
Ik zou graag wat duidelijkheid willen over een nieuwe datum en vooral over hoe we het gaan doen met modellen die voor 3 februari waren afgevallen maar de nieuwe datum misschien wel kunnen.