Ik kan eens rondvragen of iemand die heeft. Kun je er ook mee rijden?
Detroit
Geplaatst: 19-12-12 22:54
Snackie schreef:
Okeee, de jurk is ook mooi, maar dat paard
Ja die jurk is prachtig even als t paard, maar die vrouw in de jurk en op het paard phoe he Nee Marlies was en is ook een leuk model! Ze moet alleen niet zeuren over de haar, anders mag ze het wel aan mij doneren
Hoop dat iemand nog een paar leuke rijfotos van mij heeft xD
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 20-12-12 05:58
Arianne1993 schreef:
Snackie schreef:
Okeee, de jurk is ook mooi, maar dat paard
Ja die jurk is prachtig even als t paard, maar die vrouw in de jurk en op het paard phoe he Nee Marlies was en is ook een leuk model! Ze moet alleen niet zeuren over de haar, anders mag ze het wel aan mij doneren
Ze zijn vrij kort bewerkt. Ik zou zeggen: zoek er een paar leuke uit die je wilt hebben, PB die naar mij en je krijgt ze op volledig formaat en met een iets zorgvuldigere bewerking
Marjo
Geplaatst: 20-12-12 11:40
Michiel, ik kan ze niet gemakkelijk opslaan, is daar een makkelijkere manier voor?
Ik kan ze wel zo uploaden dat je ze allemaal in 1 keer download, maar dat leek me niet zo handig (omdat je ze dan allemala hebt). Zal de upload aanzetten.
Iedereen bedankt voor de gezellige dag. Ik heb er nog wat van opgestoken ook, als ik zo de foto's van anderen bekijk. Ik ben vooral jaloers op enkele van de portret foto's van anderen, ik ben te gewend van motor-fotografie om altijd het hele onderwerp er op te zetten, dat en aantal composities totaal aan me voorbij gegaan zijn.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 20-12-12 13:35
Ze zijn niet helemaal scherm maar misschien vinden jullie ze toch leuk...