Met behulp van Suzette en Janique heb ik nu de nieuwe index van mijn fotografiewebsite af (http://makwafotos.nl/). Morgen alleen nog de andere foto's wijzigen.
Ik kruip nu ook onder de wol.
alicelover
Geplaatst: 06-01-13 23:25
magda_90 schreef:
*kucht*
Dan blijft Jeanine over.
Dat krijg je als de planning voor de middaggroep niet meer klopt zodat het spiekbriefje niet meer klopt en ik het dus niet kan checken.
Even offtopic: is er hier een diehard GTST kijker?
alicelover
Geplaatst: 06-01-13 23:48
Ik ga mijn bed opzoeken. Morgen weer aan de bak voor school en met mijn neus in de Afrika foto's en filmpjes. Heb aankomende week 3 presentaties over mijn reis en als eeuwige uitsteller moet ik nog beginnen met voorbereiden...
Weltrusten allemaal! Dit topic wordt morgen vast mijn afleiding.
saskiakefie
Geplaatst: 06-01-13 23:48
Oh als iemand commentaar/tips oid heeft hou je niet in Was de eerste keer dat ik een serieuze poging deed om mensen te fotograferen (dus kan/moet nog een hoop leren)
Traber
Geplaatst: 06-01-13 23:52
O die laatste drie zijn mooi. Dat heb je nog mooi voor elkaar gekregen ondanks dat het zo donker werd dan.
Wel grappig om te zien hoe iedereen weer een eigen smaak heeft. Het loopt erg uiteen.
Air
Geplaatst: 07-01-13 00:08
Jorinda__ schreef:
Komen echt gave foto's voorbij, super leuk
Even offtopic: is er hier een diehard GTST kijker?
Maar iedereen nogmaals bedankt voor de leuke en leerzame meeting! De foto's die ik al voorbij heb zien komen van de modellen vind ik super!
Het duurde overigens wel even voor ik weer warm was, ik moest direct op ziekenhuis bezoek en daar was het nou ook niet echt lekker vertoeven Maar ik vond het erg interessant!