Ik ga morgenochtend op introkamp van school dus het wordt pas dinsdag eer ik weer tijd heb om foto's te bewerken.
Het spijt me, het zit niet mee..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eeffii schreef:Wanneer komt de rest van de foto's online? Ik mis volgens mij nog van 3 fotografen de foto's, als ik alles binnen heb kan ik eindelijk wat kiezen om uit te vergroten
MadelonSunny schreef:Eeffii schreef:Wanneer komt de rest van de foto's online? Ik mis volgens mij nog van 3 fotografen de foto's, als ik alles binnen heb kan ik eindelijk wat kiezen om uit te vergroten
Ik moet Bachelor Boy en Torpedo S nog helemaal en Goldy nog voor een deel.
Ik zal kijken of ik zo vast met Bachelor Boy kan beginnen. Ik heb Alex en Indiena ook net pas af.
School gaat even voor foto's..
Eeffii schreef:MadelonSunny schreef:Ik moet Bachelor Boy en Torpedo S nog helemaal en Goldy nog voor een deel.
Ik zal kijken of ik zo vast met Bachelor Boy kan beginnen. Ik heb Alex en Indiena ook net pas af.
School gaat even voor foto's..
Dat snap ik hoor dat school voor gaat, het was ook niet specifiek op jou bedoeld maar even meer in zijn algemeenheid
Eeffii schreef:Wanneer komt de rest van de foto's online? Ik mis volgens mij nog van 3 fotografen de foto's, als ik alles binnen heb kan ik eindelijk wat kiezen om uit te vergroten
Eeffii schreef:MadelonSunny schreef:
Gaaf! Ik neem aan dat de lijntjes weggewerkt worden bij een eventuele nabestelling of was je dat bij deze vergeten?