Fotomeeting Zevenhuizerplas 4 augustus(ZH)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 15:10

EquiPhoto schreef:
Jeej! Ben blij dat het alsnog gelukt is de foto te maken die je al zo lang wilt!

ik ook :D

Gefeliciteerd Angel

EquiPhoto

Re: Fotomeeting Zevenhuizerplas 4 augustus(ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 18:44

Mooi Angel!

VeraW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 19:56

gefeliciteerd en wat een mooie doeken echt :D

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 22:13

Dankjulliewel! :D

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:35

liesJ schreef:
ik zag een geweldige portretfoto langskomen kan iemand zoiets ook van chanel maken? is precies wat ik zoek voor aan de muur

Deze had ik nog:
Afbeelding

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:37

Schopje!

Ik heb een vraagje :o
Ik heb vandaag foto's gemaakt van mijn 2 honden.. en zie die maar eens naast elkaar en leuk op de foto te krijgen. Nu zijn er wat leuke foto's bij, maar dan staat er iemand op de achtergrond. Of er zijn 2 foto's leuk van beide honden los maar dan wil ik dat eigenlijk bij elkaar hebben. Is iemand hier handig in?

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 18:47

Hooi fotografen,

Dit topic springt weer omhoog, en ik wou zelf ook nog wat zeggen :)
Ik heb het de laaste tijd heel druk gehad, geen tijd om te te verdiepen in welke foto's ik nou wil nabestellen :=

Maar komende maand heb ik het ook nog erg druk, hoelang houden jullie de foto's in bezit?
Want anders moet ik er maar ff vaart achter zetten :+

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 18:48

Angel___ schreef:
Schopje!

Ik heb een vraagje :o
Ik heb vandaag foto's gemaakt van mijn 2 honden.. en zie die maar eens naast elkaar en leuk op de foto te krijgen. Nu zijn er wat leuke foto's bij, maar dan staat er iemand op de achtergrond. Of er zijn 2 foto's leuk van beide honden los maar dan wil ik dat eigenlijk bij elkaar hebben. Is iemand hier handig in?

Daar ben ondetussen aardig goed in geworden:)

ik heb myn foto's allemaal op me oude laptop, dus ik heb ze allemaal nog! en hou ze verlopig nog ook,

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:14

Mijne staan ook nog wel eventjes online, fotograferen staat bij mij op het moment op een laag pitje ivm school.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 20:26

Dames, ik kon het niet laten. Heb toch een topic geopend. We zijn nog steeds aan 't overleggen(bekvechten := ) welke we nou laten uitvergroten. Best lastig 4 mensen die het niet met elkaar eens zijn, haha :Y)

Rijfoto's
Portretfoto's

HELP ME, haha :')

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 21:29

Leuke topics Santos :)

Kyara27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:03

Ilse! Mooie foto's van jou en Jazz! Ik had je foto's hier nog niet gezien.

Alina is binnenkort jarig, dus ik wil graag wat foto's uitvergroten voor in een paar fotolijsten, eentje voor op de taart en dan wil ik nog graag een canvasdoek. Nu nog kiezen, dat valt niet mee!

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:09

Ik heb meerdere berichten gekregen over mijn foto's. De linkjes staan offline ivm ruimte gebrek op mijn website. Op aanvraag kunnen ze uiteraard weer online worden gezet!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 09:33

Lastig hè kiezen

Kyara27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:28

@ EquiPhoto, zou je die linkjes van Almiro nog een keer online kunnen zetten? Ik wil heel graag een aantal mooie foto's uitzoeken. Ik heb er al wel 2 van jou gezien die ik ook wil gaan bestellen, maar misschien heb je nog iets moois achter gehouden?
Ik ben ook nog op zoek naar een leuk vierkant formaat foto voor op een canvas. Graag eentje met Alina er ook bij.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:32

Ben er mee bezig! Alleen de server is errug sloom, hij heeft de hele nacht aangestaan en de foto's staan nog niet online? :?

Kyara27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:02

Bedankt, ik kan nu de twee albums bekijken. Ik heb nu ong 7 foto's die ik wel zou willen bestellen van jouw serie. Maar hoe kan ik die bestellen? Ook via Oypo? Ik vind Oypo best duur voor de grote jpg bestanden. Of is 10,- een hele normale prijs. Dan moet ik toch wat kritischer gaan selecteren, ik heb ook nog foto's van de andere op mijn verlanglijstje staan.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:08

Ik heb je een email gestuurd met de prijzen. Oypo is een programma dat fotografen kunnen gebruiken om grote hoeveelheden foto's te laten zien, modellen kunnen via dat programma gelijk hun foto's bestellen. De prijzen die daarin staan zijn door de fotografen zelf bepaald.

10,- voor een origineel formaat foto is een hele normale prijs. Uiteraard hangt dit samen met de kwaliteit die is geleverd. Bedenk wel dat de fotografe vaak voor 100en zoniet 1000en euro's aan apparatuur heeft. Er gaat behoorlijk wat tijd zitten in de nabewerking, het fotografen zelf etc. Natuurlijk wordt je niet rijk van fotograferen en iedereen doet het voor de hobby, maar dit is de enige manier om je tijd en apparatuur een beetje terug te verdienen.

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:24

jammer dat ik dan 15 euro voor 1 foto bij je heb moeten betalen... :o

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:28

Nogmaals, dat hangt af van de kwaliteit die men leverd. Ik kan denk ik wel zeggen dat over het algemeen de foto's op deze meeting onder de kwaliteit van mij liggen, alleen NESCAFE heeft ook erg goede kwaliteit foto's en de rest heeft gewoon nog een iets goedkopere camera. Ik heb een camera + lens met een waarde van meer dan 1000 euro. Iedereen kan z'n eigen prijzen bepalen, je bent niet verplicht iets te kopen? Beetje rare reactie dit.

De kern van het verhaal hierboven; er wordt gevraagd of een prijs van 10 euro per foto normaal is. Het antwoord daarop is ja. Dat betekend dus niet dat dat ook de prijs is die ik hanteer, dat staat ook nergens. Tot nu toe was iedereen heel tevreden over mijn foto's, en als je het er niet voor over hebt, dan niet toch? :+
Laatst bijgewerkt door EquiPhoto op 14-11-12 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:34

Is geen rare reactie als ik uit de bericht van Kyara het idee krijg dat de prijs van jou foto´s voor haar 10 euro is... en in mijn herinnering had je in augustus ook 10 euro tegen mij gezegt, maar omdat er flink wat tijd voorbij is gegaan en ik toch die foto wilde, heb ik niets gezegd toen je vorige week opeens zei dat het 15 was. Is ook prima en ik heb je betaald en ik heb inmiddels de foto, dus geen probleem.
Zou alleen een beetje raar zijn als een ander de foto´s wel voor de oude prijs krijgt...
Dat idee krijg ik nu in ieder geval, correct me if i´m wrong

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:36

Ik heb de prijzen ook naar haar gestuurd, en die zijn uiteraard hetzelfde als voor jou :)
Er wordt gevraagd of 10 euro normaal is, dat had ze blijkbaar gezien bij Opyo, mijn antwoord daarop is ja. Ik gebruik dat programma helemaal niet, dus die prijzen kunnen niet van mij zijn.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:37

Oh, en afdrukken zullen bij menig fotograaf goedkoper zijn dan originele bestanden. Digitale bestanden kan je immers zo vaak afdrukken als je zelf wilt.

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:38

EquiPhoto schreef:
Ik heb de prijzen ook naar haar gestuurd, en die zijn uiteraard hetzelfde als voor jou :)
Er wordt gevraagd of 10 euro normaal is, dat had ze blijkbaar gezien bij Opyo, mijn antwoord daarop is ja. Ik gebruik dat programma helemaal niet, dus die prijzen kunnen niet van mij zijn.

oke prima :)

Kyara27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 10:35

Klopt Bren, die 10 euro voor een digitaal bestand was de prijs bij Oypo van een van de andere fotograven.