dat zou wel super wezen dan heb ik in ieder geval wel wat meer bereik dan dat ik nu heb richard. en weetje wat ook leuk is hoogst waarschijnlijk is t jong van saar de neushoorn ook buiten heb dat kleine ding geboren gaan worden
Bagheera_206
Geplaatst: 20-01-12 18:12
Jaaaaaah! Vet! Wij konden laatst iig niet de ijsbeertjes zien die waren geboren in Rhenen.
@Nathalie: Help mij er tzt nog even aan herinneren zodat ik hem niet vergeet.
Jinte
Geplaatst: 20-01-12 18:38
Bagheera_206 schreef:
@Nathalie: Aangezien Mariska niet op mijn Whatsappje reageert mag jij ook wel mijn 18-135mm lenen voor in de dierentuin als je dat wilt.
Sorry! Maar Daphne mag wel landschapsfotografe blijven Dat is nu eenmaal haar beroep en dat is waar ze goed in is en waar ze om bekend staat..
Ghehehe.. vriendlief begint er ineens over om misschien over te stappen van z'n geliefde Canon naar Nikon Tijd voor Feest!! Als ie dan meteen leuke lensjes erbij koopt mag ik ze vast wel lenen
Ghehehe.. vriendlief begint er ineens over om misschien over te stappen van z'n geliefde Canon naar Nikon Tijd voor Feest!! Als ie dan meteen leuke lensjes erbij koopt mag ik ze vast wel lenen
Haha! Canon doet er gewoon zoooooo verdraaid lang over om nieuwe camera's uit te brengen. Ik weet niet of ze in fevruari/maart de opvolger van 600D uitbrengen. De afgelopen jaren kwam er ieder jaar wel een xxxD uit.
NathalietjeB
Geplaatst: 22-01-12 01:36
Cchanny schreef:
Ik heb een 18-200 ?
uh kheb geen idee of jij die heb
Tezzy
Geplaatst: 22-01-12 11:41
Bagheera_206 schreef:
Gothic_TeZZy schreef: