Dani199764 schreef:Ginkels heide is ede toch? Is daar ook beetje zandvlakte gebied? zoals dit?
[ [url=m/9kuKhG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is ede ja, maar geen "duin"vlaktes zover ik weet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horserider22 schreef:Ik ben overigens op zoek naar een model om mijn portfolio uit te bereiden, hond of paard, in de buurt van Cothen/Wijk bij Duurstede. Ik zat zelf te denken aan aankomende maandag of dinsdag, dan is er voor zover ik kan zien geen regen voorspelt. Is er iemand die interesse heeft?
horserider22 schreef:Ik ben overigens op zoek naar een model om mijn portfolio uit te bereiden, hond of paard, in de buurt van Cothen/Wijk bij Duurstede. Ik zat zelf te denken aan aankomende maandag of dinsdag, dan is er voor zover ik kan zien geen regen voorspelt. Is er iemand die interesse heeft?
Elias93 schreef:horserider22 schreef:Ik ben overigens op zoek naar een model om mijn portfolio uit te bereiden, hond of paard, in de buurt van Cothen/Wijk bij Duurstede. Ik zat zelf te denken aan aankomende maandag of dinsdag, dan is er voor zover ik kan zien geen regen voorspelt. Is er iemand die interesse heeft?
Misschien niet heel erg in de buurt, uurtje rijden maar ik heb hier nog wel een leuk model. Ik ben dinsdag vrij.
Djinn is bijna 5 maanden oud en kan aan een lijntje naar buiten.
[ [url=m/r8gNri.jpg]Afbeelding[/url] ]
borstnoot schreef:Wederom een oproepje vanuit mijn kant, ik ben op zoek naar 2 portfolioshoots met een paard en jijzelf. Mijn stijl is behoorlijk veranderd sinds mijn laatste paardenfoto's, dus vond ik het wel tijd om het portfolio weer aan te vullen!
De data:
24 juli
28 juli
Reizen maakt niet veel uit, maar de reiskosten zou ik wel graag delen (0,20 cent per km vanaf postcode 5966 RK) omdat je natuurlijk foto's van mij ontvangt (minimaal 10, op web, en groot formaat)
Stuur me even een PB'tje als je interesse hebt!
Ik heb zonet mijn FB pagina opgeschoond, maar ik wil natuurlijk een aantal foto's via PB sturen als je benieuwd bent naar wat ik maak!
Kabayo schreef:Believe schreef:Iemand in provincie Groningen of Drenthe (of bovenin Overijssel ergens) met een leuke hond of paard die zondag model kan staan? (En die bereid is om naar een mooie locatie te komen)
Ik kom uit Friesland en heb een rottweiler pup. Hangt puur ervan af waar ik heen moet rijden
Believe schreef:Iemand in provincie Groningen of Drenthe (of bovenin Overijssel ergens) met een leuke hond of paard die zondag model kan staan? (En die bereid is om naar een mooie locatie te komen)
Believe schreef:Kabayo en ik hebben afgesproken voor zondag ochtend in Havelte, Jets en Judith als het voor jullie mogelijk is om daar heen te komen is het misschien ook leuk om een mini foto meeting te doen?
En zijn er nog fotografen die daar belang bij hebben?