[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ennasil92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:32

Dani199764 schreef:
Ginkels heide is ede toch? Is daar ook beetje zandvlakte gebied? zoals dit?

[ [url=m/9kuKhG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is ede ja, maar geen "duin"vlaktes zover ik weet.

horserider22

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:47

Ik ben overigens op zoek naar een model om mijn portfolio uit te bereiden, hond of paard, in de buurt van Cothen/Wijk bij Duurstede. Ik zat zelf te denken aan aankomende maandag of dinsdag, dan is er voor zover ik kan zien geen regen voorspelt. Is er iemand die interesse heeft?

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 23:09

horserider22 schreef:
Ik ben overigens op zoek naar een model om mijn portfolio uit te bereiden, hond of paard, in de buurt van Cothen/Wijk bij Duurstede. Ik zat zelf te denken aan aankomende maandag of dinsdag, dan is er voor zover ik kan zien geen regen voorspelt. Is er iemand die interesse heeft?

haha je mag die van mij op stal wel komen fotograferen, maar je hebt haar natuurlijk wel al gehad :P
Kun je oefenen op rijfoto's, ik ben alleen niet zo'n geweldige ruiter :')
Edit: ze zit wel tienduizend keer beter in haar vacht nu, vorige keer was t nog met wintervacht geloof ik

Ennasil92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 07:36

horserider22 schreef:

Maandag ben ik evt vrij, ik woon in ech en wiel maar kan met de honden evt reizen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Elias93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 18:14

horserider22 schreef:

Misschien niet heel erg in de buurt, uurtje rijden maar ik heb hier nog wel een leuk model. Ik ben dinsdag vrij.

Djinn is bijna 5 maanden oud en kan aan een lijntje naar buiten.

Afbeelding

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:50

Elias93 schreef:
horserider22 schreef:

Misschien niet heel erg in de buurt, uurtje rijden maar ik heb hier nog wel een leuk model. Ik ben dinsdag vrij.

Djinn is bijna 5 maanden oud en kan aan een lijntje naar buiten.

[ [url=m/r8gNri.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een uur is voor mij helaas te ver. Heb op het moment afgesproken met Ennasil92 om morgen te fotograferen. Je hebt wel een heel mooi diertje <3

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 20:25

Wederom een oproepje vanuit mijn kant, ik ben op zoek naar 2 portfolioshoots met een paard en jijzelf. Mijn stijl is behoorlijk veranderd sinds mijn laatste paardenfoto's, dus vond ik het wel tijd om het portfolio weer aan te vullen!

De data:
24 juli
28 juli

Reizen maakt niet veel uit, maar de reiskosten zou ik wel graag delen (0,20 cent per km vanaf postcode 5966 RK) omdat je natuurlijk foto's van mij ontvangt (minimaal 10, op web, en groot formaat)
Stuur me even een PB'tje als je interesse hebt!

Ik heb zonet mijn FB pagina opgeschoond, maar ik wil natuurlijk een aantal foto's via PB sturen als je benieuwd bent naar wat ik maak!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 16:47

Helaas woon ik beetje ver weg Borstnoot. Dan wordt het aan reiskosten al 30 euro haha.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 18:18

maj0 schreef:
Helaas woon ik beetje ver weg Borstnoot. Dan wordt het aan reiskosten al 30 euro haha.

Daarom bied ik ook aan het te delen :)
Zou het voor ieder 15 euro zijn.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:25

borstnoot schreef:
Wederom een oproepje vanuit mijn kant, ik ben op zoek naar 2 portfolioshoots met een paard en jijzelf. Mijn stijl is behoorlijk veranderd sinds mijn laatste paardenfoto's, dus vond ik het wel tijd om het portfolio weer aan te vullen!

De data:
24 juli
28 juli

Reizen maakt niet veel uit, maar de reiskosten zou ik wel graag delen (0,20 cent per km vanaf postcode 5966 RK) omdat je natuurlijk foto's van mij ontvangt (minimaal 10, op web, en groot formaat)
Stuur me even een PB'tje als je interesse hebt!

Ik heb zonet mijn FB pagina opgeschoond, maar ik wil natuurlijk een aantal foto's via PB sturen als je benieuwd bent naar wat ik maak!

Zou je mij een pb willen sturen? Kan helaas deze data niet maar ben wel benieuwd naar je foto's :)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 22:06

borstnoot schreef:
maj0 schreef:

Daarom bied ik ook aan het te delen :)
Zou het voor ieder 15 euro zijn.

30 dus want je moet ook nog terug haha. Dat wordt me iets teveel. Maar is vast wel iemand die wel wil!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:31

Iemand in provincie Groningen of Drenthe (of bovenin Overijssel ergens) met een leuke hond of paard die zondag model kan staan? (En die bereid is om naar een mooie locatie te komen)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:45

Believe schreef:
Iemand in provincie Groningen of Drenthe (of bovenin Overijssel ergens) met een leuke hond of paard die zondag model kan staan? (En die bereid is om naar een mooie locatie te komen)

Ik kom uit Friesland en heb een rottweiler pup. Hangt puur ervan af waar ik heen moet rijden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:02

Kabayo schreef:
Believe schreef:

Ik kom uit Friesland en heb een rottweiler pup. Hangt puur ervan af waar ik heen moet rijden :)

Jaaa ik wou jouw pup al heel graag op de foto zetten, heb je mijn nummer van de fotomeeting nog?
Anders kun je me wel even een appje sturen kunnen we daar even kijken wat lukt! :)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:09

Nee heb je nummer helaas niet meer :(

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:10

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:27

Mag je hier ook oproepen plaatsen voor menselijke modellen of alleen dier?

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:38

Xivura schreef:
Mag je hier ook oproepen plaatsen voor menselijke modellen of alleen dier?

Mag voor allebei!

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:35

Believe schreef:

Ik heb een leuke fjord met lange manen. Ze staat in Zwolle aan een dijk, is een mooie groene locatie met veel bomen en eventueel een stukje bos op nog geen kilometer afstand :)

Afbeelding

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:41

Believe schreef:

Ik heb een ruwharige jackrussel in de aanbieding van 2 jaar
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:50

Ik ben via PB met Kabayo aan het overleggen, mocht dat niet door gaan stuur ik jullie wel even een berichtje! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 15:38

Kabayo en ik hebben afgesproken voor zondag ochtend in Havelte, Jets en Judith als het voor jullie mogelijk is om daar heen te komen is het misschien ook leuk om een mini foto meeting te doen?

En zijn er nog fotografen die daar belang bij hebben?

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 15:41

Believe schreef:
Kabayo en ik hebben afgesproken voor zondag ochtend in Havelte, Jets en Judith als het voor jullie mogelijk is om daar heen te komen is het misschien ook leuk om een mini foto meeting te doen?

En zijn er nog fotografen die daar belang bij hebben?

Ik overleg even met mijn vriend vanavond! Anders wil ik zelf mijn camera ook wel meenemen. Als er meerdere modellen komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 15:59

Super Judith!
Ik heb in een whatsapp groep van een eerdere meeting in Havelte gevraagd of er nog modellen zijn die willen komen.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:01

Ik ben donderdag op de Veluwe, omgeving Apeldoorn. Ik kan overdag nog meer modellen op de foto zetten. Iemand zin in een mini fotomeeting?