Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jikkeee schreef:Als je het zelf organiseerd? Zijn genoeg mensen die het ook willen daar. Maar wij niet meer.
Ik vind die ruïne hartstikke gaaf. Eigen bammetjes mee vind ik geen probleem, is alleen maar makkelijker zelfs.
babli schreef:Rhyddid schreef:Ik vind het bedrag ook wel oke!
Er kunnen er ook een paar iets bakken (cupcake's, brownies of zo) en een paar pakken drinken van euroshopper mee! En dan is het hartstikke leuk hoorHet is echt een SCHITTERENDE locatie!! Echt de moeite waard!
Ja erg leuk! Met dezelfde groep dan? Als je 8fotografen en 8modellen doet kom je overigens uit op 16 niet op 14
valiantS schreef:Jikkeee schreef:Als je het zelf organiseerd? Zijn genoeg mensen die het ook willen daar. Maar wij niet meer.
Ik vind die ruïne hartstikke gaaf. Eigen bammetjes mee vind ik geen probleem, is alleen maar makkelijker zelfs.
Dat is dan erg leuk dat ik buiten gesloten wordt van mijn eigen idee.......sorry maar dat zou ik heel raar vinden
![]()
En ik zal de mail even op zoeken die ik afgelopen week kreeg.....
Jikkeee schreef:Als je het zelf organiseerd? Zijn genoeg mensen die het ook willen daar. Maar wij niet meer.
xAlice schreef:Het lijkt me dat als je een nieuwe meeting wilt organiseren, dat je dan gewoon zelf even een topic opent. Dit topic gaat over deze meeting, dus lijkt me vrij logisch dat er dan niet vanuit dit topic een nieuwe meeting komt met nieuwe mensen erbij.
Rhyddid schreef:babli schreef:Wat een leuke foto's! Heb je alleen nog een foto van mij alleen met toeterrrr?
Staat er gewoon tussen als ik het goed heb.
[ Afbeelding ]
Rhyddid schreef:@ValiantS, ik dacht dat niemand nog had geïnformeerd naar de ruïne (qua prijs)
Dus ik dacht, laat ik meteen maar eventjes bellen!
Excuses als je dacht dat wij er met jouw idee vandoor gingen. Dit was niet de bedoeling.
Marit schreef:Waren er trouwens helemaal geen andere fotografen meer die wat met levitation hadden gedaan?