net de paardjes binnengezet en Sam ziet er niet uit dus word een vroegertje morgen hihi ;') slaap lekker allemaal!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
net de paardjes binnengezet en Sam ziet er niet uit dus word een vroegertje morgen hihi ;') slaap lekker allemaal!!
maar jou kennende komt dat zeker goed

RdLFoto schreef:Een paar pagina's gemist.. Sorry !
Mijn eerste meeting op het strand dus heb er onwijs veel zin in! Ben nu al benieuwd naar de resultaten! Hahaha, jammer dat ik alleen een ochtendje kan maarjaa !
DesireeK schreef:RdLFoto schreef:Een paar pagina's gemist.. Sorry !
Mijn eerste meeting op het strand dus heb er onwijs veel zin in! Ben nu al benieuwd naar de resultaten! Hahaha, jammer dat ik alleen een ochtendje kan maarjaa !
Druk weekendje voor jou.. las ook mee in het topic van rotterdam van vandaag..
Tot morgen allemaal.. ik ga nu echt mijn mandje op zoeken.. Slaap lekker..

Zin in morgennnnn!
:D
)..tot morgen heb er super veell zin in!!
Mijn stem doet het gelukkig wel, heb ik leuk om 7.00 's ochtends bij m'n vriend uitgeprobeerd waarna ik als antwoord kreeg: '' Houd je kop dicht, gisteren was veel relaxter toen je niet kon praten
'' (wij schelden elkaar altijd uit hoor, is niet gemeen bedoeld
) maar ik heb wel gigaaaaaaaaantische keelpijn. En ik bedenk me net dat ik een super grote tas heb, zo'n mega boodschappentas, vol met spullen die ik mee neem. Maar die moet ik eerst met de brommer op stal zien te krijgen xD even kijken hoe we dat gaan doen...